האם מערכת חימום תת רצפתי דורשת תחזוקה שוטפת?

כאשר מדברים על מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים התשובה לשאלת התחזוקה היא חד משמעית – זו המערכת שדורשת הכי פחות התערבות ותחזוקה מרגע ההתקנה.
בעולם שבו שמים דגש רב על נוחות ועל אורח חיים איכותי ומלא בשלווה שבו מתקיימים התנאים הנאותים ביותר, אשר מאפשרים איכות חיים גבוהה ומפנקת, ישנו דגש רב על מגוון פתרונות לסיטואציות מסוימות, המשפיעות בצורה ישירה על איכות החיים. אחת הסיטואציות שיותר מעסיקות אותנו ומשפיעות על דרכי הפעולה שלנו, היא ללא ספק כל הקשור להתמודדות עם מצבי קור בסביבה הביתית. כל אחד ואחת היו מעוניינים להגיע אל הבית וליהנות מטמפרטורה חמימה ומרגיעה, אשר משרה שלווה ונחת ומשפיעה בצורה ישירה על איכות החיים.

התמודדות עם מצבי קור, הינה משימה לא פשוטה שיש לקחת אותה ברצינות המלאה, בטח בתקופות החורף בהן הטמפרטורות צונחות ומשפיעות על איכות החיים ועל ההתמודדות הפיזית מולן. קיימים מגוון רחב מאוד של פתרונות חימום אשר מצריכות ארגון רב ולוגיסטיקה, כך שהחסרונות עולים על היתרונות והמשמעות היא חוסר שלווה ונוחות בחיים.  אחת הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם מצבי קור בבית, היא באמצעות מערכת חימום תת רצפתי אשר מהווה שינוי מהפכני בתחום מוצרי החימום הביתיים וניתן לראות, כיצד המערכת המהפכנית הזו, תופסת תאוצה בישראל ומובילה למהפכה של ממש.

מערכת חימום תת רצפתי – טכנולוגית חימום מהפכנית

חימום תת רצפתי, מתאפשר באמצעות טכנולוגיית חימום מהפכנית אשר נמצאת מתחת לרצפת הבית ומתבססת על צינורות מים הפרוסים בצורה מעגלית לאורך כל שטח הדירה. כאשר מעוניינים בהפעלת המערכת, כל שצריך הוא לחיצת כפתור אחת פשוטה והמערכת מתחילה לעבוד ולחמם את המים אשר נמצאים בצינורות, אשר מתחת לרצפה. חימום המים מוביל לכך שרצפת הבית מתחממת ומשרה נוחות מושלמת, כך שניתן להסתובב ברחבי הבית בנינוחות וליהנות מטמפרטורה חמה ונעימה לשהייה איכותית ומושלמת בבית.

אסתטיקה בשימוש במערכת חימום תת רצפתי

אחד היתרונות המרכזיים שמערכת החימום התת רצפתי מציגה, הוא אסתטיקה גבוהה במהלך השימוש במערכת. כאשר המערכת פועלת, אין כל סימן פיזי לנוכחות שלה בבית. היא איננה תופסת מקום ולא משפיעה על עיצוב הבית בשונה מאמצעי חימום אחרים, אשר תופסים מקום משמעותי בחלל החדר ויוצרים הפרעה גדולה לאיכות החיים. מערכת חימום תת רצפתי חוסכת עבורכם מקום רב בחלל הבית ומאפשרת לעצב את הבית באופן מושלם וייחודי, מבלי להתייחס למערכת החימום אשר אמנם לא רואים אותה, אך מרגישים את החום שהיא מפיצה בצורה מרשימה וחלומית.

מערכת חימום תת רצפתי – תחזוקה מינימלית 

באופן כללי, ניתן לומר כי כל עבודות התחזוקה, מבוצעות בידי אנשי מקצוע המומחים בתחזוקת מערכות חימום תת רצפתי ויודעים כיצד לתחזק אותן ברמה הגבוהה ביותר. מערכות חימום תת רצפתי אשר מופעלות באמצעות מקור חשמלי, אינן מצריכות עבודות תחזוקה בתדירות גבוהה. מערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים דורשות תחזוקה מועטה אף יותר, ואם להיות כנים, כמעט ולא דורשות תחזוקה חוץ מעבודת ההתקנה עצמה. לכן, זו היא המערכת המומלצת ביותר כיום בכל הקשור לחימום תת רצפתי.

אנחנו בחברת אקוהיט עובדים עם מערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים ומשאבות חום. זו הטכנולוגיה הטובה ביותר הקיימת בשוק והחסכונית ביותר.

חסכון בעלויות

בשונה משאר מערכות החימום הבסיסיות אשר צורכות חשמל רב ומובילות לעלויות כספיות גבוהות למדי, מערכות חימום תת רצפתי, במיוחד אם היא מבוססת מים, מביאות להוזלה משמעותית בעלויות השימוש שכן מדובר על מערכת בעלת טכנולוגיה חסכונית מאוד, אשר מעצם תפעולה, היא אינה מצריכה אנרגיה גבוהה על מנת להפעילה כסדרה ועל כן, התוצאה המתקבלת היא חימום ברמה הגבוהה ביותר, עם עלויות השימוש הנמוכות ביותר. 

עמידות גבוהה לטווח ארוך

יתרון גדול מאוד של מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים, הוא בכך שהיא מורכבת מצינורות מים ומשאבות חום העשויות מחומרים בעלי תו איכות גבוהה מאוד. מדובר על צנרת מים מאוד עמידה ואיכותית ומונעת כל היווצרות קורוזיה ותופעות אחרות העלולות להפריע לשימוש בה. מדובר על מערכת אשר תשרת אתכם לאורך שנים ארוכות ונעימות.

אם אתם מעוניינים להתקין בביתכם מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים, אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל המידע הדרוש – צרו איתנו קשר >>

איך מפיקים את המירב ממערכת חימום תת רצפתי? >>

 

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן