התקנת חימום תת רצפתי במהלך שיפוץ הבית

התקנת חימום תת רצפתי בזמן שיפוץ הוא היבט מכריע שיכול לשפר משמעותית את הנוחות ואיכות החיים. חימום תת רצפתי הוא אופציה מצוינת המספקת פיזור חום אחיד וצריכת אנרגיה מופחתת. עם זאת, התקנת חימום תת רצפתי דורשת תכנון קפדני, במיוחד כאשר מדובר על שיפוץ הבית.

התקנת חימום תת רצפתי בזמן שיפוץ – תכנון מראש

כדי לשלב בהצלחה חימום תת רצפתי בזמן שיפוץ הבית, ההמלצה הכי חשובה היא לתכנן את המהלך הזה בפקידה לפני שמתחילים. בניגוד למערכות חימום שכולנו מכירים היטב, כמו מזגן או רדיאטורים, חימום תת רצפתי מחייב הרמה של הריצוף הקיים כדי להתקין את מערכת החימום. ולכן, כדאי מאד להתקין חימום תת רצפתי רק אם מתכננים שיפוץ כולל של כל הבית כולל הרמת ריצוף לצורך החלפה, או במקרה של בניית בית חדש, ואז מתקינים את המערכת עוד לפני הנחת הריצוף החדש.

אם ניקח בחשבון את מערכת החימום התת רצפתי בשלבי הבנייה או השיפוץ, נוכל להבטיח תהליך התקנה חלק וחסכוני. התקנה מחדש של חימום תת רצפתי בשלבי שיפוץ מאוחרים יותר עשויה להיות מורכבת ויקרה יותר, מכיוון שהיא כרוכה בפירוק ריצוף קיים וביצוע שינויים מבניים.

היתרונות של התקנת חימום תת רצפתי בזמן שיפוץ הבית

בעוד התקנת חימום תת רצפתי בזמן שיפוץ עשויה לדרוש תכנון והוצאות נוספות, היתרונות שהיא מציעה הופכים אותה להשקעה משתלמת.

פיזור חום אחיד

חימום תת רצפתי מבטיח חום אחיד בכל חלל החדר. חימום תת רצפתי מספק חום בטמפרטורה טבעית ומבטל נקודות קור, כפי שקורה בשימוש במערכות חימום נפוצות אחרות.

חיסכון במקום ואסתטיקה

שלא כמו רדיאטורים מגושמים או מזגנים, החימום התת רצפתי נשאר מוסתר מתחת לרצפה, מפנה שטח על הקירות ובחדר עצמו,  ומשפר את האסתטיקה של החדר. זה נותן לנו את החופש לעצב את החללים בבית בדיוק כפי שחלמנו בלי להתחשב במערכות החימום שנבחר.

יעילות אנרגטית

חימום תת רצפתי פועל בטמפרטורות נמוכות יותר בהשוואה למערכות חימום אחרות, וכתוצאה מכך צריכת האנרגיה מופחתת וחשבונות החשמל בהכרח יהיו נמוכים יותר.

הפעלה שקטה

חימום תת רצפתי פועל בשקט, ומספק מרחב מחיה ללא הפרעות מיותרות.

יתרונות בריאותיים

בניגוד לשיטות חימום אחרות, חימום תת רצפתי מפחית את זרימת האוויר, ומגביל את תנועת האבק, האלרגנים והחיידקים. זה יכול להוביל לשיפור באיכות האוויר בתוך הבית ולהועיל לאנשים עם אלרגיות או בעיות נשימה.

 

התקנת חימום תת רצפתי בזמן שיפוץ הבית

סוגי חימום תת רצפתי

במהלך שיפוץ הבית ניתן לבחור בין שני סוגים עיקריים של מערכות חימום תת רצפתי:

חימום תת רצפתי על בסיס מים

חימום תת רצפתי על בסיס מים פועל באמצעות זרימת מים חמים דרך רשת צינורות המותקנת מתחת לרצפה. מערכת זו מחוברת למשאבת חום חיצונית, הממוקמת מחוץ לחלל הבית. המערכת מספקת פיזור חום יעיל ואחיד בכל החדר. חימום תת רצפתי על בסיס מים הוא בחירה מעולה בבעיקר בגלל החיסכון העצום באנרגיה וחשמל.

חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי מורכב מסוג של “מחצלת” של כבלים חשמליים אשר מגיעים לטמפרטורה הרצויה על ידי הפעלת חשמל. מערכת זו מציעה זמני חימום מהירים ובקרת טמפרטורה מדויקת לחדרים בודדים, מה שהופך אותה למתאימה לאזורים ספציפיים בתוך הבית.

סיכום

חימום תת רצפתי מציע יתרונות רבים. על ידי תכנון קפדני של התקנתו, בעיקר בזמן שיפוץ הבית, והתחשבות בסוג החימום התת רצפתי המתאים לצרכים שלכם, תוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים שהוא מביא איתו. בין אם תבחרו במערכת מבוססת מים או בגרסה החשמלית, חימום תת רצפתי יספק עבורכם איכות חיים שלא הכרתם לפני, במיוחד בחודשי החורף הקרים. חברת אקוהיט מתמחה בהתקנת חימום תת רצפתי מבוסס מים. במידה ואתם עדיין מתלבטים, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואנחנו ניצור איתכם קשר לשיחת ייעוץ.

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן