איך לחסוך בהוצאות השוטפות של הבית? מדריך מעודכן

כולנו עוקבים בדאגה אחר עליית יוקר המחייה מדי שנה, שירותים מסוימים שבעבר היו עולים עשרות שקלים, היום יכולים להגיע למאות וגם לאלפי שקלים מדי שנה. כמעט ואין בן אדם שלא עסוק בשאלה: "איך לחסוך בהוצאות?". לפני שאתם מרימים ידיים, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שילמדו אתכם איך לחסוך מאות שקלים בהוצאות החודשיות, כבר משלב בניית הבית!

אחת ההוצאות הכי גדולות במשק הבית הוא החשמל, אנחנו צורכים אותו (והרבה) לאורך כל השנה ובעיקר בימי החורף, כשקר ואנחנו רק רוצים לחמם את הבית ומשלמים על זה הרבה מאוד כסף! האם יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל? בהחלט! מערכת חימום תת רצפתי מבית אקוהיט זאת אחת מהדרכים היעילות ביותר לעשות את זה, בעזרת טכנולוגיה מתקדמת לחימום הבית המושתת על מים חמים בצינורות מתחת לרצפה אתם יכולים להנות מבית חמים ונעים מבלי לשלם אלפי שקלים. וזאת רק ההתחלה המשיכו לקרוא ותחסכו בגדול!  

איך לחסוך בהוצאות הבית, עם תכנון נכון בשלב הבנייה?

אם גם אתם שואלים את עצמכם איך לחסוך בהוצאות ובמקרה נמצאים ברגעים המרגשים של תכנון הבית, הגעתם בזמן! רוב האנשים נוטים להתקין בבית מזגנים, או להשתמש בתנורי חימום, למי שלא יודע מדובר בזללני חשמל שמנפחים את החשבונות החודשיים. וגם, מפזרים חום שלא כל כך בריא לגוף שלנו. 

האם זה הפתרון היחידי? ממש לא! 

חימום תת רצפתי, זוהי מערכת המבוססת על רשת צינורות המעבירים מים חמים מתחת לרצפות, עם שימוש מינימלי בחשמל, עלויות אחזקה קטנות והחוויה? הבית שלכם יכול להיות חמים ונעים ממש כמו בימי שמש אביביים, גם באמצע החורף! והכי חשוב, עלויות השימוש חסכוניות. מומלץ להתקין את המערכת הזאת לפני שמרצפים, אבל אל תדאגו, ניתן להתקין את המערכות החכמות הללו גם בבתים בנויים.

 

חימום תת רצפתי בשלב הבנייה

 

איך לחסוך בהוצאות? – טיפים נוספים לחיסכון בהוצאות השוטפות

  • ריענון ספקים – דרך נהדרת לחסוך עשרות שקלים בחודש, היא לעשות בדק בית פעם בשנה, לעבור על כל המנויים בבית, טלפון נייד, אינטרנט ביתי ועוד.. כמעט כל החבילות מתייקרות אחרי שלושה חודשים עד חצי שנה וברוב המקרים ניתן להוזיל את המחירים.


  • תבדקו חשבוניות – בסוף כל רכישה, תקדישו עוד חצי דקה כדי להתאים בין המוצרים שבאמת רכשתם לבין אלו המופיעים בחשבונית. זה אולי נשמע שולי, אבל טעויות קורות והן יכולות להצטבר לסכומים די גדולים. 


  • השתמשו באלטרנטיבות חינמיות – לא מעט אנשים מוציאים עשרות (אם לא מאות) שקלים על חבילות אינטרנטיות כמו אנטי ווירוס, מסנן ספאם ועוד כל מיני שירותים שנכנסים תחת הכותרת המפתה של שירותים מיוחדים. ביננו? את רובם אפשר למצוא באיכות טובה ולגמרי בחינם. 

 

  • בצעו רכישות חכמות – עבור הרבה משפחות קניית מזון יכולה להיות עניין יקר, טיפ קטן שיכול לחסוך לכם לא מעט – בדקו היכן יש סופר סיטונאי בקרבת ביתכם. רכישה מרוכזת של מוצרים רבים כמו אורז, פסטה, שמן ועוד יכולה להוזיל את ההוצאות החודשיות באופן משמעותי.  

 

כמה מילים לסיכום 

השאלה איך לחסוך בהוצאות הבית מעסיקה משפחות רבות, בין אם אתם עומדים לבנות בית חדש, או גרים בבית בנוי, זה הזמן לתכנן את הצעדים שלכם בחכמה! אנחנו כאן כדי לספר לכם שיש לא מעט דרכים שיאפשרו לכם לחסוך בהוצאות החשמל, ובהוצאות הכלליות של הבית, להנות מרווחים גדולים יותר ולבחור איפה להשקיע את כספכם וכיצד להנות ממנו.

כדאי לדאוג לחיסכון בחשמל בתקופת החורף כבר עכשיו!

חברת אקוהיט מתמחה בהתקנת מערכות חימום תת ריצפתי ברמה הגבוה ביותר – אנחנו מזמינים אתכם להנות מאווירה ביתית נעימה ובריאה יותר. והחסכון יהיה כולו שלכם!

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן