איך להפיק את המרב ממערכת חימום תת רצפתי

כשחושבים להתקדם למערכת חימום חדשה הדבר החשוב ביותר שנחפש זה להפיק את המרב מהמערכת וכן לקבל תמורה מרבית למחיר שאנו משלמים, ישנם דרכים לנצל את מלוא תפוקתה של המערכת טרם ההתקנה, הנה הדברים החושבים ביותר לזכור לפני  שבוחרים חברה להתקנת המערכת החדשה.

חימום תת רצפתי

איך להפיק את המירב ממערכת חימום תת רצפתי?

לפני התקנת חימום תת רצפתי יש להתחשב ביעילות המערכת בפועל ותפוקתו, הרבה יותר מהנתונים היבשים של משאבת החום או הצינורות עצמם, הדרך לניצול מקסימלי של תפוקת המערכת מתחילה מבקרת מערכת חכמה ופריסה נכונה ומקצועית של הצינורות.

  1. בקרה חכמה- חשוב מאוד לוודא שאתם קונים מערכת עם בקרה חכמה, מערכת חימום תת רצפתי תגרום למשאבת החום לעבוד בצורה היעילה ביותר- לחמם רק במידת הצורך ולעבוד פחות שעות. במערכות ללא בקרה חכמה משאבת החום תעבוד גם כשאין צורך בכך- צריכת חשמל מיותרת!, כמו כן אל תבדקו נתונים רק על פי יעילות משאבת החום ללא שבדקתם את יעילות המערכת כולה, זכרו משאבת החום היא רק חלק מהמערכת, היא אומנם הלב של המערכת אבל אם העורקים לא טובים, והמוח לא נותן פקודות נכונות ללב, אז הלב עובד בעומס יתר.
  2. פריסת הצנרת- לא פחות חשוב לשים לב שפריסת המערכת מתבצעת בצורה מקצועית ויעילה, לכן חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר יש לה פתרונות טכניים טובים עבור זרימת המים במערכת, אם זרימת המים במערכת לא תהיה טובה לא יהיה ניצול מרבי של משאבת החום והיא תעבוד בעומס יתר, אורך חיי המכשיר יתקצרו ובנוסף תצטרכו לשלם יותר על עלויות החשמל, פריסת הצינורות צריכה להיות בצורה ספירלית ולא בשום צורה אחרת, כך פיזור החום יהיה יותר אפקטיבי ותמנעו מטמפרטורה לא אחידה של הרצפה, לכן היזהרו מהתקנה לא מקצועית של המערכת, רוב האנשים לא יודעים שאפשר להפיק יותר מהמערכת ושהם יכולים למעשה לחסוך יותר בכל חודש של הפעלה.

אקוהיט מערכת חימום תת רצפתי- יעילות זה שם המשחק

הצטרפו לאלפי בתי אב בישראל שהבינו שחימום הבית בחורף זה אלמנטרי! התקדמו גם אתם למערכת חימום תת רצפתי חכמה של אקוהיט ותהנו גם אתם מחורף חמים ונעים וחיסכון מקסימלי בצריכת החשמל לחימום הבית. אנו זמינים לכל שאלה בטלפון ובאתר ומזמינים אותכם ליצור איתנו קשר לקבלת עזרה וייעוץ.

אקוהיט  טלפון ( רב קווי ): 1-700-700-742 או דוא"ל: office@ecoheat.co.il

 

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן