תרמוסטט חימום תת רצפתי

דמיינו את זה לרגע – חורף, אתם מורידים את כפות הרגליים מהמיטה בבוקר ורצפת הבית חמימה, חלל החדר נעים כמו בימים האביביים שלפני הקיץ ויותר מהכול – האוויר קליל!

החלום הזה יכול להתגשם, עם מערכת חימום תת רצפתי! מה זה אומר? 

מדובר במערכת צינורות הנפרשים מתחת לרצפה, בבית, במשרד, או בקליניקה. המערכת מורכבת מהצינורות עצמם, ממשאבת חום המזרימה אוויר שמחמם את המים בצינורות, מלוחות בידוד ומתרמוסטט האחראי על ויסות הטמפרטורה הרצויה. החימום התת רצפתי מייצר חום טבעי ואחיד בכל החללים, בהשוואה ליתר אמצעי החימום המוכרים, המייצרים טמפרטורות גבוהות מאוד בזמן קצר. התהליך גורם לאוויר להיות יבש במיוחד ויוצר פערי טמפרטורה קיצוניים בין החלל הפנימי לחיצוני. 

איך המערכת הזאת עובדת ולמה זאת טכניקת החימום שתמיד רציתם? ריכזנו עבורכם את כל הפרטים

מהו תרמוסטט?

תרמוסטט, או בעברית וסת חום, הוא מכשיר שמטרתו לווסת את הטמפרטורה באופן אוטומטי. זאת אומרת, כאשר הוא מזהה שהחום הגיע לטמפרטורה שהוגדרה לו מבעוד מועד, הוא מכבה, או מדליק את מערכת החימום. תרמוסטט יכול מדוד את הטמפרטורה המצויה באוויר, או במים, תלוי היכן מותקן הווסת ולאיזה צורך הוא מיועד. 

התאמה אישית של התרמוסטט

נפלאות הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו להגדיר את וויסות החום לצרכים ולרצונות שלנו ובכך, לייעל את האנרגיה שאנחנו משתמשים בה, ובנוחות מקסימלית. מה זה אומר? בשורה התחתונה, אתם יכולים להגדיר באופן ספציפי איזה טמפרטורות אתם רוצים בחלל החדר, באיזה שעות ולכמה זמן. לדוגמה, ניתן להגדיר שבזמן שאנחנו קמים בבוקר חמימים מהשינה, הטמפרטורות בחדר יהיו גבוהות כדי לאפשר לנו קימה נעימה ואחרי שעתיים-שלוש הטמפרטורות יהיו נמוכות כי הגוך כבר התעורר והתחמם מהתנועה. 

אפשר לקחת את זה רחוק יותר, להתחבר לאפליקציה בשלט רחוק ובזמן שאתם יושבים בעבודה לקבוע איזה טמפרטורה תקבל את פניכם בסלון, בזמן שאתם נכנסים הביתה. 

וסת חום נפרד לכל חדר

היתרון הגדול של ווסתים מתקדמים הוא שניתן להתקין ווסת נפרד בכל חלל בבית, או במשרד. מה כל כך מרגש בזה? שבזמן שאתם נמצאים בבית והילדים בדיוק יצאו לטיול שנתי והחדר שלהם לא צריך חימום, אתם יכולים לבחור איזה חדר יתחמם עכשיו וכמה. או אם יש לכם תינוק קטן בבית, כנראה שתרצו שהחדר שלו יהיה קצת יותר חם מהחדר שלכם. האפשרות הקטנה הזאת מאפשרת ניהול חכם נוח וחסכוני של האנרגיה בבית. וכמובן, החסכון הזה מתבטא בכסף. 

חימום הבית לפי שעות וימים

התקנתה של הווסתים המתקדמים שלנו, תאפשר לכם לבחור איזה אזור בבית או במשרד אתם רוצים לחמם. לפני התקנת הווסתים תוכלו לבחור את אזורי החימום שלכם, חלוקה הגיונית תעזור לכם בעתיד לחמם את הבית בצורה חסכונית ונוחה. כך תוכלו לחמם בנפרד את האזור של המטבח והסלון בשעות שבהן רוב דיירי הבית מתכנסים במרכז ופחות בחדרי השינה. ובשעות הלילה, להפוך את סדר החימום ולהתמקד בלחמם את חדרי השינה. 

כמה מילים לסיכום

מערכת חימום תת רצפתי היא הפתרון הטכנולוגי המתקדם ביותר הקיים כיום בשוק פתרונות החימום. למערכת ישנם יתרונות רבים כמו חסכון באנרגיה, בטיחות, שמירה על חום אחיד ובטמפרטורות טבעיות. למערכת ישנו וסת חום מתקדם בעל אופציות רבות לניהול רמות החום בבית. הוסת מאפשר לנו לשלוט בטמפרטורות הרצויות לנו לפי שעות, ימים ואזורים.

אנחנו באקוהיט מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולשמוע עוד קצת על הטכנולוגיה המתקדמת של המערכת שלנו.

השאירו פרטים ונשמח להתאים לכם את פתרון החימום המושלם לחורף הבא!

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן