מהי רמת הבטיחות של מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים?

כאשר מדובר על רמת הבטיחות של מערכת חימום תת רצפתי, כדאי לשים דגש על כך שמערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים, הינה אחת המערכות הבטוחות והאפקטיביות ביותר, הקיימות לצורך חימום ביתי מהיר ואחיד בכל שטח הבית. מדובר על מערכת מהפכנית אשר לה יתרונות רבים כאשר בראש ובראשונה, מדובר על איכות חיים גבוהה ובעיקר בטוחה שכן מדובר על מערכת חימום מאוד בטיחותית שכן היא נסתרת ונמצאת מתחת לריצוף הבית ובכך מונעת כל מגע ישיר בין המתגוררים בבית לבין המערכת עצמה. 

מערת חימום תת רצפתי על בסיס מים, הינה מערכת מהפכנית אשר נפרשת בצורה מעגלית על כל שטח הבית, כך שהתוצאה המתקבלת, הינה כה מרשימה ונוצר חימום היקפי ברמה הגבוהה ביותר, כך לאחר ההפעלה בתחילת עונת החורף, תוכלו ליהנות מבית מחומם היטב אשר יספק איכות חיים גבוהה ושהייה בטוחה בבית לאורך כל זמן השימוש במערכת החימום.

רמת הבטיחות של מערכת חימום תת רצפתי  – בטיחות ברמה הגבוהה ביותר

אחד היתרונות גדולים של מערכת החימום התת רצפתי אשר מבוססת על תשתית מים, הוא בכך שהיא אחת המערכות הבטיחותיות ביותר הקיימות בענף החימום הביתי. בשונה משאר המערכות הקיימות, אשר להן פוטנציאל גדול להוביל לנזקים לסביבה בה הם פועלים, בכל הקשור למערכת חימום תת רצפתי, אין כל חשש שמא המערכת עלולה לפגוע במקום היא פועלת, שכן מדובר על מערכת אשר כל התשתית שלה, נמצא מתחת למרצפות ואין כל מגע ישיר בינה לבין מגע ידי אדם.

מערכות חימום, נשענות על טכנולוגיות חימום שונות ומגוונות, אשר עלולות להסב נזק גופני למשתמשים בהן, בטח כאשר מדובר על תנורים, מפזר חום וכדומה. כאשר מערכת חימום תת רצפתי, נמצאת הרחק ממגע אדם, היא למעשה מונעת כל חשש או סיכוי לפגיעה גופנית כל שלמעשה התוצאה המתקבלת היא של מערכת מאוד בטיחותית לשימוש, בה תוכלו להשתמש ללא כל חשש לפגיעה פיזית.

איכות חיים גבוהה

מערכת חימום תת רצפתי, הינה מערכת אשר משפיעה בצורה המיטבית ביותר, על איכות החיים של המשתמשים בה. מדובר על מערכת חימום שהיא למעשה שוברת שוויון בענף החימום העולמי ולמעשה הינה מערכת החימום, האיכותית והבטיחותית ביותר. באמצעות מערכת החימום התת רצפתי, תוכלו לקבוע את הטמפרטורה הרצויה בכל חלל הבית, כך שתולו ליהנות מטמפרטורה נוחה ואיכותית בכל רחבי הבית וזאת הודות לתשתית המורכבת מכמות רבה של תרמוסטטים, אשר פרוסים על כל שטח השימוש במערכת ותפקידם, לקבוע טמפרטורה אחידה על כל חלל הבית, בהתאם לדרישת המשתמשים במערכת.

כל שתצטרכו לעשות, על מנת ליהנות ממערכת חימום מהפכנית, אשר תשנה את איכות חייכם מקצה לקצה ותוביל לכך שתזכו ליהנות מטמפרטורה נוחה ונעימה, הוא לפרוש את תשתית החימום על פני שטח הדירה ובלחיצת כפתור פשוטה, להדליק את המערכת וליהנות מחימום בית ברמה הגבוהה ביותר שיש. מדובר על איכות חיים גבוהה ביותר, אשר שונה מכל מה שהכרתם עד היום. זה הסוף לימים קרים בהם הייתם צריכים להתמודד עם טמפרטורות נמוכות ולהעביר ימים כלילות, בצורה קשה ולא נעימה. מהיום, תזכו ליהנות משהייה נעימה, נוחה ומפנקת בכל רחבי הבית.

עיצוב מושלם לסביבה הביתית

מערכת חימום תת רצפתי, מסייעת רבות בתחום העיצוב הביתי, שכן היא מפנה את כל חלל הבית ממערכות ואמצעים לחימום ולמעשה, כל טכנולוגיית החימום, נמצאת מתחת לפני השטח ואינה מפריע לעיצוב הביתי. מעתה כבר אין צורך להיתקל בתנורי חימום, מפזר חום וכדומה, אשר נמצאים בחלל החדר ומפריעים אין לתנועה בחדר והן לעיצוב של חלל החדר, אשר במקום להיות בקו עיצוב נקי ומרשים, הוא הופך לעמוס ונטול כל סממן עיצובי. 

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן