פתרונות חימום לבית

החורף הקר עומד בפתח ואתם עדיין מתלבטים כיצד לחמם את הבית? יש לא מעט פתרונות מתקדמים בנוסף לוותיקים שעדיין ממלאים תפקיד מרכזי בזירת החימום הביתי והתעשייתי. המדריך הקצר הזה יעשה לכם סדר בכל האפשרויות שעומדות בפניכם כדי שתספיקו לארגן לעצמכם בית חם ונעים עוד לפני שהענן הסגרירי הראשון יחלוף בשמיים. 

חימום חורפי נעים וחמים

אף על פי שישראל לא נחשבת מדינה קרה כמו קנדה או נורווגיה, עדיין במקומות כגון הגולן או הרי ירושלים הקור העז מורגש היטב בחודשי החורף. והאמת, שגם באזורים קצת יוחתר מישוריים כבר קר בחודשי החורף המתקדמים. לא מעט מהלקוחות שלנו מגיעים מאזור המרכז בכלל. החימום הביתי בישראל עדיין מבוסס ברובו על טכנולוגיה ותיקה של רדיאטורים, קמינים, מזגנים ותנורי הסקה. אין בכך שום רע, ועם השנים גם המוצרים האלו הלכו והשתכללו, אך ישנם גם פתרונות חימום לבית מתקדמים שיאפשרו לכם לשלוט במערכות החימום אפילו מהטלפון הנייד. 

חימום הבית בעזרת מכשירי חשמל

הדרך הנפוצה והמקובלת כיום בישראל היא רכישת רדיאטורים חשמליים או פשוט להפעיל את המזגן הביתי על חימום. היתרון שלהם הוא כמובן במחיר, הרבה יותר זול לרכוש רדיאטור או שניים או להשתמש כבר במזגן הקיים כפתרונות חימום לבית, אך החום הנפלט מהם מייבש את האויר והוא הולך ומתפזר ככל שמתרחקים מן המכשיר. 

 

פתרונות חימום לבית

 

חימום הבית באמצעות הסקה מרכזית 

הסקה מרכזית אמנם מספקת פתרונות חימום לבית קיים וגם למוסדות או חללים גדולים אך עלותה עלולה להיות גבוהה. לפני הכל, את ההסקה המרכזית ניתן להתקין אך ורק במהלך הבניה עצמה ולא ניתן, או כמעט בלתי אפשרי, להתקין אותה לאחר שהבניין כבר עומד מאחר והיא מבוססת על מערכת של צינורות מים חמים שעוברים בקירות. כמו כן, הסולר או הדלק המשמשים להפעלתה ( בארצות קרות משתמשים בעצי הסקה ) יקר גם הוא. 

חימום הבית באמצעות מערכת חימום רצפתי 

גם חימום הבית או חללים גדולים כגון בתי מלון, בתי משרדים או מבני ציבור באמצעות חימום רצפתי דורש הכנה מראש ותכנון עוד לפני שהמבנה נבנה משום שהמערכת יושבת מתחת לרצפות במערכת של צינורות המסיעים מים חמים ומחממים את האריחים. היתרון הגדול של החימום הרצפתי הוא באחידות החימום בכל נקודה בבית או במבנה ובקרת הטמפרטורה ושעות העבודה שיכולות גם להתחבר לטלפון הסלולי כחלק מבקרת בית חכם. תוכלו להחליט שרק חדרי האמבט יהיו מחוברים למערכת או חלל רחב ידיים כלובי של מלון או משרד. כמו כן, ניתן להתקין חימום תת רצפתי גם תחת לשטיחי קיר לקיר ללא כל בעיה. 

סוגי חימום תת רצפתי

החימום הרצפתי נחלק לשני סוגים עיקריים:

  1. חימום תת רצפתי חשמלי – החימום מתבצע באמצעות גופי חימום הנמצאים מתחת לרצפות. היתרון הוא חום אחיד ומאד נעים, אך עלויות החשמל עלולות להיות גדולות בשל צריכת החשמל הגבוהה. 
  2. חימום תת רצפתי המבוסס על מים – במערכת חימום תת רצפתי מים, מדובר על מים שעברו חימום בגוף חימום מועברים מתחת לרצפות בצינורות נחושת שהינם מוליכי חום מצויינים ובכך יוצרים חום אחיד ונעים מאד. התקנת החימום התת רצפתי הוא יקר מאוד משום שיש צורך לבנות מערכת אטומה לחלוטין לחמצן ועמידה בפני טמפרטורה גבוהה ולחץ אך היתרון הגדול שלה הוא שלאחר ההתקנה תוכלו לבחור לאיזה גוף חימום לחבר אותה, וזה יכול להיות כל דבר שתבחרו כמו דוד חימום, תנור הסקה חשמלי או גז ואפילו פאנלים סולאריים, כך שלטווח הארוך המערכת יכולה להיות משתלמת ביותר. 

    פתרונות חימום לבית 

יתרונות חימום תת רצפתי כפתרון אידיאלי לחימום הבית

כאשר אנחנו חושבים על חימום הבית שלנו, המחשבה העיקרית היא איך גם להגיע לתוצאה הרצויה וגם לא לבזבז הרבה אנרגיה ולהגדיל את חשבון החשמל שלנו, במיוחד בתקופות קרות.
כיום ישנם המון בתים שעדיין משתמשים בפתרונות ישנים יותר, אך הנה כמה מהיתרונות של מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים:

1. חיסכון באנרגיה ועלויות חשמל – המערכת מבוססת על מים ולכן כמעט ולא נדרשת הפעלה על ידי חשמל למערכת. המערכת בהחלט תיתן מענה לעלויות החשמל הגבוהות בתקופות קרות.

2. בטיחות – בגלל שאין צורך בהתעסקות עם חשמל, המערכת בטוחה עבור בני הבית, ובמיוחד עבור ילדים שנוטים לנסות ולגעת כמעט בכל דבר.

3. אחידות חום – המערכת היא בעלת בקר טמפרטורה ויוצאת חום אחיד וטבעי בכל חללי הבית. הטמפרטורה בכל חדרי הבית תהיה ממש כמו ביום אביבי נעים. גם בתקופות קרות מאד ובבתים גדולים.

 

לסיכום, קיימות כיום אופציות רבות כפתרונות לחימום הבית בתקופות קרות. ללא ספק הפתרון המתקדם והחסכוני ביותר הוא חימום תת רצפתי. אנחנו מתמחים בהתקנה של מערכות תת רצפתיות מתקדמות המבוססות על מים. אם אתם זקוקים לייעוץ או למידע נוסף אודות המערכת ותהליך ההתקנה, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן