פתרונות לחימום הבית ללא חשמל

בשנים האחרונות אנחנו עוברים קפיצת גדילה בכל מה שנוגע למודעות לצריכה ובזבוז האנרגיה שלנו. ניתן לראות את זה בתחומים רבים בחיים, וגם ענף פתרונות החימום לא נשאר מאחור! 

אם בעבר, כדי לחמם את הבית רוב האנשים השתמשו במכשירים יקרים השואבים וזקוקים לאנרגיה כמו, מזגנים, תנורי חשמל, רדיאטורים וכו' שגבו מאיתנו מחירים יקרים מבחינה כלכלית וסביבתית, היום הרבה אנשים מעדיפים פתרונות לחימום הבית ללא חשמל. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לנו לשמור על איכות חיים גבוה, בלי לעבוד קשה יותר עבור זה. במילים אחרות, אנחנו נכנסים לעידן בו אפשר לחיות טוב יותר ולשלם פחות. 

בואו נביט על פתרונות החימום הישנים

שינויים קטנים במודעות שלנו יכולים ליישר קו עם השינויים שקורים במציאות ולהפוך אותה להרבה יותר פשוטה ונעימה. אנחנו יכולים להשתמש במוצרים אלטרנטיביים אשר מספקים את אותה תוצאה במינימום משאבים מבעבר.

עד עכשיו, מיזוג אוויר תופס נתח של כ- 17% (!!) מצריכת החשמל השנתית במשק בית ממוצע. תעשו את החישוב, זה נתח גדול מאוד! ועדיין לא נגענו בחסרונות הבריאותיים שבשימוש במזגן, רדיאטורים ותנורי חימום חשמליים (רמז: הם מייבשים את הגוף ומחלישים את המערכת החיסונית). יש אנשים שנטשו את השימוש במזגנים לטובת תנורי הסקה על גז, שאולי קצת יותר זולים ממזגן אבל טומנים בחובם תחזוקה בלתי נגמרת שמעלה את העלויות וכוללת סכנות כמו, דליפת גז העלולה להיות מסכנת חיים.   

פתרונות חימום מתקדמים וחסכוניים – הדרך שלכם לחיות טוב יותר 

חימום תת רצפתי, היא דרך נהדרת וסביבתית יותר, לחמם את הבית באמצעות צינורות חזקים וגמישים המוטמעים מתחת לריצוף. זה יעיל מאוד ונגיש היום לכל משק בית. קיימות שתי דרכים של חימום תת רצפתי: 

  • מערכת חשמלית – שיטת חימום חביבה, אבל היא לא באמת תחסוך לכם אנרגיה ואפילו תגדיל אותה, מאחר ועלויות החשמל הן כה גבוהות.
  • מערכת המבוססת על מים – זאת המערכת המתקדמת והחסכונית ביותר. חברת אקוהיט מתמחה בהתקנת מערכות תת רצפתיות המבוססות על מים (חימום תת רצפתי מים), אנחנו מאמינים שזאת המערכת הכי מתקדמת, חסכונית ובטוחה. היא תאפשר לכם לחמם את הבית (כן, גם בתים גדולים) בחודשי החורף הקרים, במינימום מאמץ, תוך חווית הנאה מקסימלית.   

 חימום הבית ללא חשמל – כיצד חימום תת רצפתי עובד? 

חימום תת רצפתי עובד על הפיכת שטח הרצפה למקור פולט חום ענקי, יעיל ובלתי נראה. מתחת לרצפה מותקנים צינורות חימום (אם בחרתם במערכת מבוססת מים), או כבלים (אם בחרתם במערכת מבוססת חשמל) שמתחממים את החדר.

אתם בטח שואלים למה זה כזה יעיל?

 מכיוון שחימום תת רצפתי מכסה שטח פנים כל כך גדול, הוא מסוגל להשתמש בטמפרטורות נמוכות בהרבה מתנורי חימום כמו רדיאטור, הוא צורך פחות אנרגיה ומחמם הרבה יותר טוב, מהסיבה הפשוטה שהוא לא משאיר נקודות קרות בבית ומבוסס על מים חמים שזורמים בצנרת. כאשר אנחנו מייתרים את ההתעסקות בחשמל, אנחנו חוסכים תיקונים, תחזוקה שוטפת ואת החשמל עצמו כמובן. 

כמה מילים לסיכום 

כשהעולם מציע לנו קדמה שתאפשר לנו לחיות טוב ובריא יותר, הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות עבור עצמנו הוא לקחת אותה בשתי ידיים. פתרונות לחימום הבית ללא חשמל מאפשרים לנו להנות מבית חם ונעים ובלי לשלם על כך מחירים גבוהים. 

רוצים להתקדם אבל לא יודעים איך לעשות את הצעד הראשון? 

אנחנו יודעים ששינויים גדולים יכולים להיות קצת מפחידים, תזכרו שאתם לא לבד! אלפי אנשים מרוצים כבר עשו את הצעד הראשון, הצטרפו למשפחת אקוהיט ונהנים מחימום תת רצפתי ברמה הגבוה ביותר. 

אתם מוזמנים לשיחת ייעוץ, בה אנשי המקצוע שלנו ישמחו לענות לכם על כל השאלות ואם תרצו – הם גם יתקינו לכם את מערכת החימום האידיאלית עבור הבית שלכם. כי גם לכם מגיע להנות יותר ולשלם פחות.

עוד יכול לעניין אתכם:

חימום תת רצפתי לבית קיים

חימום תת רצפתי באמבטיה

 

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן