התקנה ובטיחות – מערכת חימום תת רצפתי

מתי מומלץ לתכנן התקנה של מערכת חימום תת רצפתי?

מערכת חימום תת רצפתי זוהי מערכת אשר מתקינים מתחת למרצפות הבית, לפני שלב השומשום והריצוף הסופי. את פריסת הצנרת מתקינים אנשי מקצוע, אשר, לאחר אישור התוכניות שעורכת חברת אקוהיט למול הלקוח – מתקינים במרווחים אחידים במעגלים אשר מתפרסים בחלל הבית בחדרים השונים. 

אין משמעות לעונת השנה בה מתקינים את הצנרת מתחת למרצפות הבית, אך חשוב לזכור כי אין אפשרות לבצע תיקונים או שינויים במערך פריסת הצנרת לאחר התקנת המרצפות – לכן ישנה חשיבות מירבית לבחירת אנשי מקצוע בעלי ניסיון, על מנת להמנע מטעויות בשלב פריסת הצנרת. 

הליך הפריסה הוא שלב אשר נמשך בדרך כלל כיום עבודה אחד, אך שלב התכנון ותיאום הצפיות למול הלקוח הוא הליך טכני שמומלץ לבצע עם מספיק זמן לתיקונים ושינויים ולא ב"דקה ה-90". פריסת הצנרת ואופן בחירת משאבת החום המתאימה תלויה במידה רבה בגודל הבית, גודל החלונות ואף למיקום הגאוגרפי שבו מתוכננת בניית הבית (רמת הגולן, הגליל, מרכז הארץ וכו') – לכן, על מנת לקבל ייעוץ מקצועי והסבר מלא, אנו ממליצים ליצור קשר עם חברת אקוהיט. לאחר קבלת תוכניות הבנייה, נוכל להכין הצעת מחיר מותאמת אישית עבורכם – ללא עלות, ולהעניק הסבר מלא אודות התקנת המערכת בביתכם. 

 

מה הם דגשי הבטיחות לשימוש במערכת חימום תת רצפתי?

מערכת החימום התת רצפתי מבוססת על צנרת מים, אשר פרוסה במספר מעגלים ברחבי הבית, מתחת למרצפות. על כן, נשאלת השאלה – האם ישנם דגשי בטיחות? 

ראשית, נתייחס לחשש מפני אפשרות לנזילה מתחת למרצפות הבית: מעבודה עם אלפי לקוחות ברחבי הארץ – אנו יכולים להבטיח כי אין סיכוי לנזילה בצנרת לאחר ההתקנה! העובדה הזאת מבוססת על 3 נקודות עיקריות:

1 – בחימום תת רצפתי, לחץ המים בצנרת נמוך.

2 – בחימום תת רצפתי, טמפרטורת המים נמוכה בהרבה מהטמפרטורות הקיימות בצנרת בבית.

3 – וחשוב מכן, אנו משתמשים בצנרת PEX-AL-PEX, זוהי צנרת עמידה במיוחד, אשר עומדת בסטנדרט בינלאומי וישראלי מחמיר במיוחד, אשר מבטיח סיכוי אפסי לנזילה.

כמו כן, לאחר פריסת הצנרת בביתכם, אנו עורכים בדיקות לחץ במשך 24 שעות, על מנת לוודא שאין נזילה או חור בצנרת, טרם כיסוי הצנרת בעזרת מרצפות הבית. 

כמו כן, מערכת החימום התת רצפתי היא מערכת סגורה – ולכן כמות האבנית המצטברת היא מזערית ואינה מתגברת ונערמת – לכן, אין חשש לבלאי וניתן להיות סבורים ובטוחים כי המערכת תשמור על עצמה למשך עשרות שנים קדימה. 

 

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן