איך לבחור מערכת חימום שתתאים לבית שלי?

כיום, הטכנולוגיה מפותחת מאד והיא מציעה מגוון רחב של פתרונות הקשורים לחימום הבית. האופציות הרבות מקשות על הבחירה שלנו ודורשות מאיתנו לקחת בחשבון משתנים רבים הקשורים לחלל אותו נרצה לחמם. כולנו מכירים את פתרונות החימום המוכרים לנו: מזגן, תנור חשמלי, מפזר חום ואפילו אח. כל אלה הם פתרונות טובים אך הם בזבזני אנרגיה וחשמל ידועים. רובנו מסתפקים בפתרונות אלו מחוסר ידע, אך קיימות היום אופציות טובות ובריאות בהרבה מאלה.

מה הם הפרמטרים שיש לקחת בחשבון בבחירת מערכת חימום שתתאים לבית שלי?

-סוג הנכס – האם מדובר בדירה, בית קרקע, פנטהאוז וכו'.

-גודל הנכס

-תקציב

-הציפייה ממערכת החימום

ככל שנדע להתמקד ולענות על פרמטרים אלה בדיוק כך נוכל לבחור טוב יותר את מערכת החימום עבור הבית שלנו. לדוגמא, אם מדובר על חימום תת רצפתי לדירה בבניין, סביר שלא נבחר בפתרון חימום של אח גדול בסלון. אין סיבה והמאמץ לא מצדיק את גודל החלל.

מערכת חימום תת רצפית מבוססת מים ומשאבת חום

מערכת חימום תת רצפתי המבוססת על מים ומשאבות חום היא הפתרון הטוב ביותר הקיים בשוק כיום. המערכת מאפשרת לך לחמם את הבית שלך בהתאמה אישית לצרכים שלך ושל שני הבית ולהנות מחיסכון בעלויות החשמל הגבוהות. המערכת לא צורכת הרבה חשמל ולכן זהו לא שיקול בבחירה של המערכת. בנוסף, מערכת מסוג זה היא המערכת האקולוגית ביותר ביחס לשאר הסוגים. המערכת מבוססת על ניצול האוויר הקיים בחוץ לחימום המים הנמצאים בצינורות מתחת לרצפה. תהליך החימום של מערכת זו הוא יעיל מאד, מהיר ואמין מאד. פתרונות חימום אשר מבוססים על משאבות חום יכולים להביא לחיסכון של 60% עד 75% בעלויות של החימום של משק בית ממוצע בישראל.

מערכת חימום תת רצפתי – הפתרון האולטימטיבי לבית שלך

מהרגע שמחליטים לעבור לחימום הבית על ידי מערכת חימום תת רצפתי, אין בכלל ספק שהבחירה במערכת חימום מבוססת מים ומשאבת חום היא הפתרון הטוב ביותר. ישנן היום המון אופציות לחימום הבית, אך רובן צורכות אנרגיה רבה וגורמות לעלייה בשימוש החשמל בבית. מערכת חימום המבוססת מים בעצם פותרת את בעיה זו, בנוסף לבטיחות של דיירי הבית. 

מערכת זו דורשת השקעה ראשונית וחד פעמית, אך השקעה זו תהפוך למשתלמת בזכות חיסכון באנרגיה וכתוצאה מכך תוביל לחיסכון בכסף בעתיד. 

היתרונות של מערכת חימום תת רצפתי

מערכת חימום תת רצפתי היא מערכת בעלת יתרונות רבים ביחס למערכות אחרות הקיימות בשוק. ניתן לחמם את הבית בעזרתה בצורה אפקטיבית מאד ובריאה לדיירי הבית, אקולוגית וזולה ולשמור על טמפרטורה אחידה ויציבה בחללי הבית השונים. המערכת עצמה מבוססת על משאבות חום והיא מאוד אפקטיבית למשתמשים שונים ולחימום חללי הביתבכל סדר גודל. מלבד האפקטיביות, פתרון זה גם אקולוגי לחלוטין ובראייה לעתיד הוא מאוד משתלם מבחינה כלכלית. מדובר בפתרון מאוד דינמי כך שאפשר להתאים אותו לצרכים מאוד ספציפיים. 

לסיכום, כדי להבין מה הוא פתרון החימום האידיאלי עבורך צריך להבין מה הם הצרכים שלך ומה הציפייה שלך לחימום הבית. הפתרון האולטימטיבי שהטכנולוגיה של היום מציעה לנו הוא התקנה של מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים ומשאבת חום. מערכת זו חסכונית מאד, אקולוגית ובריאה יותר משאר הפתרונות הקיימים כיום בשוק.

 

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן