מערכת סולארית ביתית לחימום מים

כיום, מבינים כולם את הערך הרב של אנרגיות ירוקות ובלתי מתכלות, מדובר במשאב היקר ביותר לאדם – אנרגיית השמש היא האנרגיה הטובה מכולם. לכן משווקת "אקוהיט" מערכת סולארית ביתית לחימום מים. אלו  מערכות לחימום ע"י אנרגיה סולארית המשולבות גיבוי בימים חורפיים בהם אין קרני שמש, לחימום ביתי ולחימום מים.

מערכת סולארית ביתית לחימום מים – אופן הפעולה

קרני השמש נקלטות בקולטים, מחממות את המים וכתוצאה מכך חום המים עובר לריצוף וכך משתחרר בצורה הומוגנית בחלל הבית, הרצפה משמשת כאקומולטור של חום ומפצה בכך על אובדן החום של המבנה בשעות הלילה. בימים גשומים ו/או מעוננים נשתמש באמצעי גיבוי כגון: סולר, נפט או גז כאשר נבדק ונמצא כי השילוב המושלם ביותר הוא בין מערכת סולארית ביתית לחימום מים ומשאבת חום כגיבוי.

מערכת סולארית ביתית לחימום מיםעלויות

מדובר אפוא במערכת החסכונית ביותר שקיימת היום קרני השמש הן כמובן ללא הגבלה וללא עלות ובימים גשומים או מעוננים תיכנס לפעולה משאבת חום הפועלת על חשמל (בצריכה נמוכה במיוחד) ותשמור על רמת חום אחידה. לחימום תת רצפתי של "אקוהיט" ע"י מערכות סולאריות יש יתרונות רבים: מערכת החימום S.H.T היא מערכת סולארית ביתית לחימום הבנויה מקולטי שמש כחול – לבן בעלי ציפוי מיוחד לתפוקה מוגברת ומערכת פיקוד חכמה. המערכת בנויה מצנרת מים תת רצפתית רב שכבתית (פלסטיק, אלומיניום, פלסטיק) ולכן באים לידי ביטוי יתרונותיה בעמידות בלחצים גבוהים וטמפרטורות גבוהות, בין היתרונות הנוספים: אין קורוזיה במערכת (מערכת סגורה) ולכן אין סתימות, המערכת מגיעה עם אחריות ל – 10 שנים. רצפת הבטון מבודדת בפוליאוריטן מוקצף בעובי 20 מ"מ אשר הינו הבידוד האיכותי ביותר הנמצא בשוק ולו יתרונות רבים ברמת הבידוד, אטימה מוחלטת של הריצפה והחלק התחתון של הקירות. מחלקי המים של המערכת עשויים מיציקת פליז וכוללים ברזי ניתוק לכל מעגל, בנוסף כל אביזרי החיבור של המחלקים עשויים פליז, דבר המבטל לחלוטין אפשרות של קורוזיה ברכיבי המערכת.

מערכת סולארית ביתית לחימום מיםהתקנה

התקנת מערכת סולארית ביתית לחימום מתבצעת על פי הקריטריונים המחמירים ביותר, הן מבחינת בידוד רצפה, מרחקי פיזור הצנרת ובדיקות לחץ מחמירות (פי 6 מלחץ העבודה). על ביצוע ההתקנה אחראים מומחים בעלי ותק וניסיון של שנים רבות, דבר המבטיח עבודה ללא תקלות לאורך שנים רבות ושקט נפשי, ולכן ניתנת אחריות של 3 שנים על כל המערכת.


מערכת סולארית ביתית על גג רעפים

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן