למה חימום רצפתי הוא הפתרון הטוב ביותר לחורף בארץ

בשנים האחרונות מערכות חימום רצפתי תופסות תאוצה ומהוות פתרון חימום מעולה כזה המחזיק לאורך שנים. פתרון זה מתבסס על הנטייה של גלי החום לעלות כלפי מעלה, בהתאם לכך אם הרצפה תפיץ חום, הוא יתפזר בחלל הבית ויצור לכם תחושה של חמימות אחידה.
חימום תת רצפתי מהווה את אמצעי חימום הבית הנעים והטוב ביותר, חימום שחד משמעית הופך את הנוחות לדרך חיים!
כיום ישנן טכנולוגיות שונות שמאפשרות בעזרתן לחמם את הבית בצורה בטוחה, מהירה ויעילה כך שאתם מקבלים חימום נעים וגם חסכוני באנרגיה ובכסף.

מה זה חימום רצפתי

חימום תת-רצפתי היא למעשה מערכת לחימום הבית המיושמת על ידי מערך של צינורות מים חמים או גופי חימום חשמליים, המונחים מתחת לריצוף. כיום קיים מגוון רחב של סוגי צינורות, והמערכות מתקדמות ועמידות מאוד שמחזיקות מעמד שנים רבות ומאפשרות לכם לשלוט בחימום הבית כאוות נפשכם אפילו כשאתם מחוץ לבית על ידי אפליקציות בסלולר.

איך חימום רצפתי עובד?

הטכניקה של המערכת היא די פשוטה. כאשר מדובר במערכת חימום תת רצפתי חשמלית, מחוברים גופי החימום החשמליים לנקודת חשמל בחדר המחומם ודרכה למקור אספקת חשמל. (שדרכה המערכת מתחברת לתשתיות החשמל של הבית). אם העדפתם מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים, חימום המים בצנרת נעשית בדרך כלל בעזרת משאבות חום או מקור אנרגיה אחר. הצינורות או גופי החימום מורכבים קרוב לפני הריצוף, ומתחת לצינורות או לגופי החימום מיושמת שכבת בידוד תרמי.
חימום המים בצנרת החימום התת-רצפתי נעשה באמצעי מהסוג המשמש למערכות הסקה מרכזית, לרוב דוד חימום.
חשוב להדגיש שהמערכת ממוקמת מתחת לריצוף. זה אומר, בעצם, שהתקנת המערכת יכולה להתבצע אך ורק במהלך בניית הבית. אם הבית כבר בנוי, תצטרכו לפרק את הריצוף ולהחליפו מחדש בסוף ההתקנה.

יתרונות של מערכת חימום רצפתי

למערכת חימום תת רצפתי יש יתרונות רבים לעומת אמצעים אחרים לחימום הבית. היא מאפשרת נוחות, חסכון באנרגיה דרך שליטה גם בטמפרטורת המים וגם החלל. היא אינה מייבשת את האוויר, הרבה פחות מאמצעי חימום אחרים, ומחממת בצורה אחידה את כל שטח החדר בו היא מותקנת. אחד מיתרונותיה הנוספים הוא הפן האסתטי שמאחורי המערכת. היא נסתרת מהעין ולא תפריע לריהוט או לעיצוב של החלל. אין צורך יותר במזגנים גדולים ומגושמים שעושים רעש, או בתנורים שתופסים מקום בבית.

למעשה תחושת הנוחות שיש למערכת כזאת היא היתרון הגדול ביותר. מפעילים את החימום בצורה פשוטה וקלה, היא ניתנת לשליטה בטמפרטורה בעזרת מנגנון נוח לתפעול ויכולה לחמם את כל הבית בחום שמתפזר בכל המקומות בצורה שווה. מדובר במערכת בלתי נראית שמספקת תוצאות ברורות ונעימות. בטיחות זה גם יתרון גדול למערכת הזו. אין חשש משריפות או כוויות כמו למשל בתנורים שנמצאים על הריצפה. אין סיכון להיתקל בחוטי חשמל ולמעוד או חשש שמים יגיעו למערכת.

לסיכום

חימום תת רצפתי הוא הפתרון הכי טוב נכון להיום. השקט, החום והקלות שהיא מספקת משדרגים את איכות החיים.
אנו מאמינים כי על-מנת ליהנות ממערכת איכותית ומשקט נפשי (ללא תקלות והזמנת טכנאי שירות) רצוי וצריך לבחור את הטוב ביותר או כלום. הרי חימום תת רצפתי נמצא מתחת לריצוף ואנחנו לא מעוניינים בתקלות מתחת לריצוף אשר דורשות תחזוקה לא קלה כלל וכלל.

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן