חימום תת רצפתי פרקט

אם גם אתם תוהים האם קיימת אפשרות של שילוב מערכת חימום תת רצפתי פרקט. התשובה לשאלה זו חיובית. לפניכם כל הנקודות החשובות אותן יש לדעת אודות השילוב הנפלא של רצפת פרקט וחימום תת רצפתי.

תמונה של חימום תת רצפתי בדימונה
יותר ויותר אנשים עוברים למערכת חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי פרקט

אם גם אתם מעוניינים באווירה מושלמת של פרקט ביתי וחימום תת רצפתי אשר מצליח ליצור חום אחיד בכל רחבי הבית, הגיע הזמן להבין כיצד ניתן לשלב בין השניים, שכן שתי המילים עץ וחום נוטעות בנו לעיתים קרובות תחושה ביתית וחשש מפני דליקה בבית. כאן חשוב לדעת שכיוון שמדובר על חימום תת רצפתי אשר עובד על בסיס מים חמים, אין כאן שום סכנה.

מעוניינים לדעת טוב יותר מה ההבדלים והמחירים בין חימום תת רצפתי מים לחשמל?

האם חימום תת רצפתי פרקט מתאים לכם?

חימום תת רצפתי פרקט מתאים לאנשים שבונים בית או אנשים שקנו דירה חדשה וכעת מצויים בשלב התשתיות והעיצוב. למרות שהמצב האידיאלי להתקנת חימום תת רצפתי הוא בעת בניית הבית או הדירה החדשה, חשוב לדעת שיש אפשרות להתקין את מערכת החימום גם בבתים בנויים בהם קיים פרקט, החיסרון היחיד הוא שבבתים בנויים יהיה צורך בפירוק הפרקט הקיים והרכבתו מחדש לאחר התקנת אותה מערכת חימום תת רצפתי. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שההתקנה תהיה על חשבון החלל בחדר, שכן הרצפה תהיה גבוהה יותר.

חימום תת רצפתי פרקט

חימום תת רצפתי ופרקטים – חשוב לדעת

  • לא מתאים בכל מצב – פרקט גושני העשוי מעץ מלא אינו מאפשר התקנה משולבת של חימום תת רצפתי פרקט, שכן מדובר על עץ עבה מאוד אשר מבודד חום וקור ולכן התקנתה של מערכת חימום תת רצפתי לא תאפשר חימום כראוי. פרקטים תל שכבתיים ופרקטים סינטטיים (למינציה), יהיו אידיאליים למשימה זאת.
  • הכנה מקדימה – חשוב להדליק את החימום שבועיים טרם התקנת אותה מערכת חימום תת רצפתי וזאת על מנת לייבש את הלחות של יציקת הבטון.
  • טמפרטורה מקסימאלית – הטמפרטורה המקסימאלית של החימום תהיה 27 מעלות וזאת על מנת לא לגרום לנזק כלשהו לפרקט.

לסיכום, אין סיכון בהתקנת חימום תת רצפתי פרקט והיתרונות הרבים באים לידי ביטוי באווירה נפלאה, מראה מרשים ביותר, חום אחיד וחיסכון משמעותי בהוצאות חשמל.


מעוניינים בפרטים נוספים? צרו קשר עם המומחים לחימום רצפתי פרקט שלנו 1-700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן