חימום תת רצפתי עלויות אחזקה

רבים המתעניינים במערכות חימום תת רצפתי אך להרבה אנשים יש חששות בנוגע לעלויות אחזקה גבוהה של המערכת וכן מפחדים מבלאי של המערכת, אנו באקוהיט כאן כדי להרגיע, לפניכם מאמר שמסביר על התחזוקה והעלויות של מערכת תת רצפתי מים.

חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי עלויות אחזקה ותפעול

עלות האחזקה של מערכת תת רצפתית היא אחת החששות הכי גדולות שעולות אצל אנשים המעוניינים להתקדם ולהשתדרג למערכת חימום חכמות, ישנם מערכות חכמות שדורשות תחזוקה שוטפת או עונתית, לדוגמא מערכות שעובדות על מנוע דלק דורשת טיפול של טכנאי גז או סולר כל כמה חודשים ובמיוחד בתחילת החורף, או מערכות חשמליות התלויות בטיפול תקופתי של חשמלי מוסמך או בעל מקצוע המומחה בהתקנה ותפעול של מערכות אלו.

מלבד כאבי הראש הכרוכים בהזמנת איש מקצוע והדאגה לטיב עבודתו וכן העלויות הכרוכות בכך, יש לקחת בחשבון שבמקרה של תקלה במערכת בזמן החורף, לא תמיד תיהיה האפשרות לתקן את התקלות ואף להחליף חלקים ערב מזג האוויר, לרוב תיקון או החלפה של חלקים מצריכה התעסקות בחשמל ואטימה מחדש של האזור שטופל- דבר שלא מתאפשר בימים גשומים ורטובים.

אולי יעניין אותכם

משאבות חום לחימום מים>>

חימום תת רצפתי מים – משאבת חום שמחזיקה לשנים

בשונה מהמערכות הפחות מתקדמות המוצעות בשוק, מערכת חימום תת רצפתי המורכבת מצינורות ומשאבת מים יתרון ברור בצורך של תחזוקה שוטפת ועונתית מסיבה אחת- במערכות מים אין צורך בכלל לתחזק, לא בצורה שוטפת ולא טיפול עונתי. משאבת החום בנויה בצורה הדומה למזגן, היא מכוסה במגוון הגנות רחב השומר על רכיבי המערכת לעשרות שנים בלי שום צורך לתקן או להחליף שום חלק. כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא התקנה נכונה ומקצועית של המערכת, התקנה מקצועית של משאבת החום תביא לכך שהמערכת לא תעבוד במאמץ ותשרת אותנו לזמן ארוך יותר.

התקדמו עם אקוהיט למערכת חימום תת רצפתי מים המתקדמת והחסכונית בשוק!

אקוהיט מתמחים בהתקנה של מערכות חימום תת רצפתיות כבר למעלה מ- 25 שנים, אנחנו מתגאים במערכות המתקדמות שלנו, בשירות האמין והיחס האישי שלנו וכמובן במקצועיות של עובדינו. אנחנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר ולהתקדם למערכת חימום- כשקר בחוץ אצלינו זה מרגיש כמו יום אביב שימשי.

אקוהיט  תל עדשים טלפון ( רב קווי ): 1-700-700-742 או דוא"ל: office@ecoheat.co.il

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן