חימום תת רצפתי בחדר ילדים

קר, גשום, הילד לא מפסיק להוריד את הגרביים כי הוא לא אוהב את התחושה על כף הרגל ומתעקש להיות יחף בחדרו?  אם גם אתם מפחדים שמא הילד יצטנן משום טמפרטורה נמוכה בחדר והליכה על הרצפה הקרה בחדר, המומחים של חברת 'אקוהיט' מציעים לכם את הפתרון האידיאלי: התקנת מערכת חימום תת ריצפתי בחדר ילדים.

חימום תת רצפתי בחדר ילדים

הביקוש להתקנת מערכת חימום תת רצפתי בחדר ילדים גדל מדי שנה שחולפת. כאן מדובר על מערך צינורות ארוכים המותקנים מתחת לרצפה וזאת על מנת לחמם את חדרי הילדים וחדרים נוספים בבית בטמפרטורות נעימות אשר יאפשרו לכם ליהנות מהליכה יחפים או עם גרביים על הרצפה וזאת בלי לחוש בקור.

התקנת חימום תת רצפתי בחדר ילדים

יש אפשרות של התקנת חימום תת רצפתי בחדר ילדים בעת בניית הבית וזאת טרם הנחת הריצוף. אפשרות שנייה היא שילוב של מערכת חימום תת ריצפתי בבית קיים, תהליך אשר יחייב בתכנון מקדים, הרמת הריצוף, התקנת מערכת החימום והנחת ריצוף חדש. בניגוד לאמצעי חימום אחרים, כמו למשל תנורים אשר יכולים להוות סכנה בטיחותית ומזגנים אשר מייבשים את האוויר, החימום התת רצפתי בחדר הילדים אינו מייבש את האוויר בחדר, הוא מתפזר באחידות בחדר הילדים וניתן לשלוט בו.

היתרונות של חימום תת רצפתי בחדר ילדים

  • בטיחותי – מערכת החימום התת רצפתי סמויה מהעין, נתון שמוביל להקטנת הסיכוי לנזק ומעלה את רמת הבטיחות. כאן, אין סכנה שמא הילד יגע באחד מרכיבי המערכת וזאת מסקרנות.
  • כלכלי – חימום תת רצפתי בחדר ילדים שומר על טמפרטורה אחידה ונוחה בחדר ויכול להפחית את העלויות באופן ניכר.
  • סביבה – מערכת חימום תת רצפתי המבוססת על מים ידידותית לסביבה ובטוחה לאדם. מערכת זו אינה יוצרת שדה אלקטרו-מגנטי והיא אינה פולטת קרינה אשר יכולה להסב נזק לכם, לילדים או לסביבה.

תכנון נכון של מיקום הריהוט בחדר הילדים והתקנת מערכת החימום התת רצפתי יבטיחו תוצאה אופטימלית שעיקרה חימום אחיד בכל חלקי החדר.

מעוניינים לוודא שגם לילדים שלכם יהיה חם בחורף הזה?

המומחים של חברת ECOHEAT, עומדים לרשותכם בטלפון 1700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן