חימום הבית לדתיים ולשומרי שבת

שומרי שבת? מתמודדים עם הבעיה ההלכתית בכל הנוגע להפעלת אמצעי חימום הפועלים על חשמל או גז במהלך השבת? זה הזמן לדעת הכול על פתרונות חימום הבית לדתיים גם במהלך השבת.

מרבית אמצעי החימום העומדים לרשותנו למטרות חימום סביבת המגורים במהלך חודשי החורף, פועלים באמצעות מקורות אנרגיה שונים כגון גז וחשמל, ולכן, השימוש בהם איננו מתאפשר במהלך השבת לאילו מאיתנו השומרים על קדושת יום השבת. אומנם, בדומה להפעלת מזגן בחודשי הקיץ באמצעות שעון שבת, גם את מוצרי החימום השונים הפועלים על חשמל, תוכלו לחבר לשעון השבת, אך בניגוד, למזגן המצנן את חלל המגורים גם לאחר שעות ממושכות של שימוש בו, מוצרי החימום הפועלים על חשמל לצורך חימום הבית עלולים לייבש את האוויר ולגרום לתחושה לא נעימה, וזאת במידה ואתם בוחרים לחמם את ביתכם באמצעות מערכת המיזוג הביתית.

תמונה של משפחה מאושרת עם חימום תת רצפתי בערד
בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה בשימוש של חימום תת רצפתי

אחד מהפתרונות המעשיים והיעילים ביותר למטרות חימום הבית לדתיים מגיע באמצעות מערכת חימום תת רצפתי הפועלת על מים. מערכת זו ניתנת להפעלה לאורך כל השבת ובעלויות נמוכות והיא מספקת חימום מיטבי לכל סביבת המגורים.

חימום הבית לדתיים ולשומרי שבת ע"י חימום תת רצפתי

מערכות תת רצפתי לחימום הבית הן למעשה מערכות המורכבות מצינורות אותן מתקינים מתחת למשטחי הריצוף בשטח הבית או הדירה. מערכות אלו פועלות על מים ומספר דקות לאחר הפעלתן הן מצליחות לספק חימום מיטבי בשטח הבית או הדירה. למערכות אלו קיים מנגנון ייעודי לוויסות טמפרטורת המים ומנגנון האחראי על פיזור אופטימאלי של החום הנפלט מהצינורות בכל סביבת המגורים. כמו כן, מערכות אלו מהוות פתרון ייעודי למטרות חימום הבית לדתיים מכיוון שניתן להשאיר אותן פועלות במשך 24 שעות ללא צורך בהשגחה וליהנות מחימום מיטבי של הבית בעלויות נמוכות לאורך כל השבת.

מבין כל הפתרונות העומדים לרשות שומרי השבת שביניכם לצורך חימום הבית, מערכת החימום התת רצפתי היא ללא ספק הפתרון הנוח, היעיל והחסכוני ביותר והפעלתה איננה דורשת מכם כל עיסוק במהלך השבת. רוצים לדעת יותר על היתרונות הנלווים למערכת חימום תת רצפתי, אצלנו ב-ECOHEAT, החברה המובילה בישראל להתקנת מערכות חימום תת רצפתי, תוכלו למצוא מענה מקצועי ומקיף לכל השאלות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל המומחים של אקוהיט בטלפון 1-700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן