חימום הבית בחורף

איכות חיים מתבססת במידה רבה על הנוחות של האדם. לכן, אם החורף קרב ובא ואתם מעוניינים ליהנות מבית חמים ומפנק חשוב שתכירו את אותן דרכי חימום הבית בחורף. אז מהי הדרך הנוחה, היעילה והחסכונית לחמם את הבית בחורף? התחילו לקרוא

פתרון חימום הבית בחורף – מיזוג אוויר

אחת הדרכים של חימום הבית בחורף הינה באמצעות מזגן. רוב האנשים שבוחרים באמצעי חימום זה עושים זאת משום שהם סבורים שמדובר על פתרון בריא ויעיל שיכול לשמש אותם גם בעונת הקיץ וגם בחורף. אמנם ניתן להשתמש במזגן בכל עונות השנה, אך מה שהם לא יודעים הוא שהמזגן אינו מחמם את כל חלקי הבית באחידות, ברגע שסוגרים אותו האוויר החם מתפזר מהר והאוויר היוצא מהמזגן הוא אוויר יבש אשר יכול לגרום לסחרחורות, יובש בעור ועוד.

חימום הבית בחורף כי קר

חימום הבית בחורף עם מחממים נוספים

פתרונות חימום נוספים אשר היו נהוגים בשנים עבר בבתים רבים בישראל ועד היום חלק מהאנשים בוחרים בהם הם מפזר חום אשר פולט כמות מוגבלת של חום לאזור מסוים ובדרך כלל מוכר כמכשיר רועש אשר מייבש את האוויר. אפשרויות נוספות הן רדיאטור שעלותו יקרה ולוקח זמן עד שהוא מחמם, תנור ספירלה בעל רמת בטיחות נמוכה ומקרן חום אשר נחשב כאמצעי חימום בטיחותי אשר מחמם במהירות אך לוקח לו זמן רב לחמם חללים גדולים ולכן לרוב משתמשים בו לחדרים קטנים, כמו לשירותים.

חימום תת רצפתי – הפתרון האידיאלי לחימום הבית בחורף!

חימום הבית בחורף באמצעות חימום תת רצפתי מים מבוקש מאוד וזאת משום יתרונותיו הרבים. ראשית כל מדובר על פתרון אסתטי, שכן צינורות החימום ממוקמים מתחת לרצפה. דבר שני החום עולה מהרצפה ומתפזר באופן אחיד על ידי לוחות בידוד בכל חלקי הבית וניתן לשלוט בו באמצעות מד טמפרטורה בכל אחד מחדרי הבית. החום אינו מייבש והוא אידיאלי לכל מי שמעוניין לצפות בהנאה בגשם בימים בקרים של השנה כשהוא יחף, שכן בבית חמים ונעים, ממש כמו בסרטים. בנוסף, מערכת חימום תת רצפתי היא מערכת חימום בטיחותית וגם לאחר שתכבו את החימום, תמשיכו לחוש את החום שהתפזר בכל הבית.

חימום תת רצפתי פרקט

ללכת יחף גם בחורף!

לסיכום, אמצעי החימום היעיל ביותר כיום הוא חימום תת רצפתי, שכן מדובר על אמצעי בטיחותי, אמין, חסכוני בחשמל וידידותי לסביבה. לפרטים נוספים ניתן לפנות אל המומחים של אקוהיט בטלפון 1-700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן