מעבר ירוק – מסולר למשאבות חום

תהליך הסבה מסולר למשאבות חום הוא חלק מתהליך שצבר תאוצה לאחרונה. בשנים האחרונות עולה המודעות לשימוש באנרגיה באופן חכם יותר וחסכוני יותר. אם בעבר למשל חימום הבית התבסס על דלקים כאלה ואחרים, אולי כתוצאה מיוקר השימוש בהם ואולי בשל המודעות כלפיי איכות הסביבה, הרי שכיום אנו רואים מעבר הדרגתי לעבר שימוש במערכות חימום מודעות יותר וחדשות יותר, עלו רעיונות חדשים למקורות אנרגיה על מנת לחמם את מה שצריך. משאבות חום הן פתרון נפלא לחמם כל דבר שקשור למים, בבית או במשרד.

מה זה משאבות חום?

העקרון של המונח "משאבה", מתאר מכשיר אשר באפשרותו להפוך את כיוון הזרימה הטבעי של החום. כלומר – הרכיב החשוב במנגנוני הקירור והחימום השונים, בהם מקררים, מערכות חימום תת-רצפתי, מזגנים ועוד של משאבות חום מתבסס בעיקר על ניצול הטמפרטורה שמחוץ לבית, גם כשמאד קר בחוץ.

משאבת החום נעזרת במדחס חשמלי ברמה כזאת שהוא נעזר באופן משמעותי בטמפ’ החיצונית וגורם לכ-75% חסכון בעלויות החימום. פיתוח משאבות החום השפיע רבות על חיינו במגוון תחומים שונים, באמצעות יצירת טמפרטורה נוחה בכלי תחבורה, אחסון מזון בטמפרטורות שונות, חימום מאגרי מים וכמובן בחימום בתי המגורים שלנו.
משאבת חום לצורך חימום תת רצפתי, חימום בריכה פרטית או בתור מערכת הסקה מרכזית לבית מהווה פיתרון בטיחותי יותר לעומת פתרונות המתבססים על שימוש בדלק או גז, אשר הינם דליקים במיוחד כמובן.

המערכת אמנם מצריכה חיבור לחשמל, אך היא צורכת חשמל בכמות מזערית לעומת מערכות חימום אחרות, ואין כל צורך להעמיד מיכל דליק ומסוכן של סולר או גז בסמוך. משאבות חום פועלות ללא מבערים וללא שימוש באש כלל, וכמובן מספקות חימום יעיל, אמין וחסכוני הרבה יותר מכל פיתרון זמין אחר.

הסבה מסולר למשאבות חום – היתרונות

במערכות החימום התת רצפתי, משאבות החום מנצלות את החום אשר קיים בסביבתן, דרך "שאיבת" החום מהאוויר, ובעזרתו מחממת המשאבה את המים אשר נמצאים במערכת החימום התת רצפתי.

קיימים שני יתרונות בולטים לשימוש במשאבת חום:

1. המערכת למעשה זולה יותר ממערכות אחרות בשל העובדה שהיא משתמשת במשאב שקיים בכל מקום ובשפע- האויר.

2. המערכות החדישות שקטות, לא פולטות גזים ועשן שיכולים לזהם את הסביבה ואת הבית, אמינות לאורך זמן, חסכוניות באחזקה ובצריכה וניתנות לשימוש בכל המקומות בבית שצריך לחמם.
במילים אחרות- טכנולוגיה מתקדמת, יעילה, חסכונית וידידותית לסביבה.

הסבה מסולר למשאבות חום

מדובר בתהליך פשוט יחסית שבו מבצעים הסבה מסולר למשאבות חום מצריכה חיבור ישיר וחדש של משאבת החום הספציפית לתשתית החימום, כאשר המשאבה עצמה ממוקמת מחוץ למבנה בדומה למזגן מפוצל. ניתן להותיר את תנור הסולר או הגז כגיבוי .אנחנו באקוהיט מתמחים בהסבת מערכות חימום ישנות ושדרוגן למערכות חימום על בסיס משאבות חום. באמצעות ההסבה תוכלו לחסוך בעלויות החימום ובבטיחות הבית שלכם.

חברת EcoHeat משקיעה מאמצים רבים בפיתוח והתאמת המוצרים לדרישות השוק הישראלי. במשאבות חום הייחודית של חברת EcoHeat, ישנם מגוון רב של אמצעי הגנה, אשר שומרים על משאבות החום שיאריכו ימים וישרתו את הלקוח לאורך שנים רבות, ללא תקלות.

אלפי משאבות חום של חברת EcoHeat, שווקו בכל רחבי הארץ במשך למעלה מ-10 שנים, והן הוכיחו את יעילותן גם במקרי קיצון. בחורף 2011-2012, כאשר הטמפרטורה באזור הרי ירושלים הגיעה מתחת ל-0 מעלות צלזיוס והשלג ברחובות נערם – המשאבות של חברת EcoHeat עבדו ללא הפסקה וסיפקו חימום לבתים בצורה מיטבית. גם ביישוב אלרום שברמת הגולן, המערכת לא אכזבה את לקוחותיה כאשר המעלות בחוץ הגיעו למינוס 14 מעלות!

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן