יתרונות משאבות חום במערכות חימום תת רצפתי

בחימום תת רצפתי יש למעשה תשתית צינורות יעודים הפרוסה מתחת לריצוף הבית. התשתית מחוברת באמצעות המחלקים הראשיים למקור חום מסוגים שונים, כגון משאבות חום שתפקידן הוא להזרים בצורה יעילה של החום אל הרצפה ואל חלל הבית. כשבוחרים בחימום תת רצפתי לחימום בית חדש או משופץ, צריך להביא בחשבון שנרצה להשתמש במערכת עם מינימום תקלות ומינימום תצרוכת אנרגיה, וכמובן בטיחות מקסימלית.

איך מערכת של חימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום עובדת?

זו מערכת שמותקנות מתחת לרצפה ודרכן מוזרמים מים מחוממים. שלא כמו בעבר שחימום המים נעשה על ידי תנור הסקה שיכול להיות מופעל על ידי חשמל, נפט, סולר או גז, חימום המים יתבצע על ידי משאבת חום. להבדיל מכל מערכת חימום אחרת, מערכת חום תת רצפתי מספקת חימום נעים מכיוון שהמים העוברים דרכה בצנרת הם בטמפרטורה נמוכה ואחידה. חימום רצפתי במשאבות חום זה חימום עם מערכת מורכבת להתקנה, ועל כן נדרשת מיומנות וידע לביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר.

יתרונות משאבות חום – למה כדאי להשתמש במשאבות חום?

חימום רצפתי באמצעות משאבות חום נחשב למערכת חימום חדשנית ומתקדמת לעומת מערכת חשמל או גז. מדובר בחימום אשר מבוסס על מים חמים הזורמים בצנרת המותקנת מתחת לרצפת הבית, לכן חשוב להתקין את המערכת טרם ריצוף הבית, כך שיתבצע ללא כל נזק וצורך בשיפוץ הרצפה.

בואו נפרוט את יתרונות משאבות חום:

  1. המערכת לחימום רצפתי במשאבות חום נחשבת למערכת ירוקה, מאחר וחוסכת באנרגיה וידידותית לסביבה בכך שאינה מזהמת את האוויר.
  2. המערכות האלה בנויות בכך שהן משלבות חימום רדיאטורים וצנרת מתחת לרצפה המאפשרת אספקה מיידית של מים לכל הברזים מבלי הגבלות כמותיות.
    הן מהוות פתרון אידיאלי שכן מדובר במכשיר חסכוני שאיננו כרוך בהוצאות גבוהות בזכות יניקת אנרגיה סביבתית.
  3. משאבות אלו נחשבות לאמינות במיוחד עם סיכויים אפסיים לתקלות ובעיות ומאפשרות אספקה יומיומית של מים בהתאם לדרישות בלבד.
    לנוכח העלייה החדה במחירי החשמל והגז, ישנה חשיבות עליונה כיום לכל הנושא של החיסכון בשימוש עם משאבות חום.
  4. שימוש זה לא רק שמאפשר חימום אחיד בכל אזורי הבית השונים אלא גם מביא לחיסכון משמעותי בסך ההוצאות הנדרשות לחימום בקרב אנשים שבביתם ישנו מכשיר חימום הפועל על חשמל, סולר, גז או נפט.
    למעשה משאבות חימום משמשות היום כפתרון מועדף עבור חימום מים לשתייה, מי בריכה ובמפעלים. השימוש הנרחב במשאבות החום ובקני מידה גדול מבטיח כי הפתרון הוא אכן הטוב ביותר בשוק.

בעידן של היום, ניתן לראות בכל תחומי התעשייה מגמה ירוקה אשר הולכת ומתרחבת. בעזרת מערכת חימום תת רצפתי משאבות חום תוכלו להנות מחיסכון משמעותי בהוצאות החשמל של הבית, כאשר לא תאלצו להפעיל את המזגן אשר כידוע לכולם גוזל לא מעט חשמל. בטווח הארוך, מדובר על חיסכון עצום בהוצאות משק הבית.

במשאבות חום הייחודית של חברת EcoHeat, ישנם מגוון רב של אמצעי הגנה, אשר שומרים על משאבות החום שיאריכו ימים וישרתו את הלקוח לאורך שנים רבות, ללא תקלות. משאבות חום של חברת EcoHeat הן ייחודיות. אנו מרכיבים אותן באופן בלעדי תוך מתן דגש מירבי על אפקטיביות לצד אסטטיות ומראה מודרני מושך. אנו מקפידים על הרכבת המשאבה מהרכיבים המתקדמים בשוק העולמי. רק באמצעות מעקב צמוד ובחינת המוצר במעבדות ייעודיות, אנו יודעים להבטיח כי המשאבה הבלעדית של חברת EcoHeat היא המוצר הכחול-לבן המתקדם והאמין בשוק, כפי שמגיע לצרכן הישראלי.

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן