אבנית במערכת חימום תת רצפתי

המון לקוחות חדשים המתעניינים במערכת חימום תת רצפתי שאולים אותנו על ההבדלים בין מערכות חימום תת רצפתיות ובין היתר עולות חששות לגיטימיות מהצברות אבנית בצינורות מערכת המים ובלאי של המערכת, אנו באקוהייט באים להרגיע אותכם ולספר לכם כי אין סיבה לחשוש.

חימום תת רצפתי

אבנית במערכת חימום תת רצפתי, האומנם?

אבנית היא שכבת גיר מוצקה בצבע אפור- לבן המצויה בגופי חימום מים ובמערכות בהן יש זרימה של מים חמים. אבנית נוצרת כשיונים(אטומים או מולקולות) מומסים במים ושוקעים מטה בעקבות תהליך חימום המים.

מערכות חימום תת רצפתי הם מערכות מים סגורות אליה מכניסים כמות של מים גדולה בפעם הראשונה, כמות הנשארת במערכת. משאבות חום המספקות את האנרגיה למערכת מחממת את המים הזורמים במערכת וכך יוצרת טמפרטורה קבועה ואחידה בחלל הבית, ומכיוון שבמים יש כמות מסויימת בלבד של יונים היכולים להפוך לאבנית ובגלל שהמים במערכת לא מתחלפים, אבנית במערכת חימום תת רצפתי הנוצרת בצינורות היא קבועה ומוגבלת ולא יוצרת בעיות של בלאי או היווצרות אגירת יתר של אבנית במערכת.

אולי יעניין אותכם גם:

מה הסיכוי לנזילה בצנרת>>

אקוהיט – מומחים במערכות חימום תת רצפתי

חברת אקוהיט היא החברה המקצועית בישראל לחימום רצפתי עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום , הצטרפו אל אלפי הלקוחות המרוצים שלנו שנהנים מבית חם ונעים בכל ימות השנה, גם בימי החורף הקרים ביותר. צרו איתנו קשר עוד היום ודברו עם המקצוענים שלנו.

אקוהיט  תל עדשים טלפון ( רב קווי ): 1-700-700-742 או דוא"ל: office@ecoheat.co.il

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן