איך מעלים את ערך הדירה?

לכל מי שבעל נכנס שאינו חדש לגמרי מהקבלן, עולה השאלה עם השנים – איך מעלים את ערך הדירה? וממקסמים את התשואה האפשרית מהנכס. אז אם אתם רגע לפני מכירה או שסתם רוצים לחשוב על שיטות יצירתיות להעלאת ערך הנכס המאמר הזה בשבילכם.

העלאת ערך הדירה

העלאת ערך דירה יכול להגיע בכל מיני צורות – החל משיפוצים קטנים וגדולים, אבזור ואפילו שינויים כמו הוספת מדשאה יכולה להיות מועילה. ככה או ככה בכדי להעלות את ערך הנכס לאורך זמן צריך להשקיע כסף וזמן.

הנה האופציות היצירתיות ביותר שיהפכו את הנכס שלכם לנחשק ויעלו את ערכו להשכרה ולמכירה:

איך מעלים את ערך הדירה באמצעות חימום תת רצפתי

גם אם אינכם מתכוונים למכור את הנכס שברשותכם בזמן הקרוב, אחת ההחלטות החכמות שתוכלו לקבל היא להשביח את הדירה באופן שיאפשר לכם להעלות את ערכה ולשפר את מצבכם הכלכלי, תחילה על הנייר – ובהמשך גם בפועל. ערך הדירה נקבע בהתאם לפרמטרים שונים שאינם קשורים קשר ישיר לגודל הדירה וכן המצב התכנוני של הדירה.

מערכת חימום תת רצפתי נחשבת לפתרון חימום אידיאלי, ידידותי ויעיל אך, אחד מיתרונותיו הבולטים הוא השבחת הנכס בו הכנסת חימום תת רצפתי מוסיף בידול מנכסים מקבילים באזור ואף תעלה את שווי הנכס. רבים מאתנו אינם יודעים איך לעלות את ערך הדירה או להשביח את הדירה ולכן כדאי שתמשיכו לקרוא.

רקע על מערכת החימום התת רצפתי

התקנת מערכת חימום תת רצפתי מתבצעת על ידי הטמנה של צנרת המים מתחת לשטח הבית ומתבסס על שיטה של העברת מים באמצעות משאבת חום כתוצאה מכך, החימום של המים בתוך הצנרת מתפזר באופן שווה ואחיד בכל חלקי החדר וחלקי הבית ומשרה אווירה קלילה ונעימה יותר בטמפרטורות נכונות ובריאות. מערכות חימום תת רצפתי נחשוב למוצר אקסקלוסיבי שלא משאיר את הצרכנים אדישים ולכן, גם נחשבים לפתרון חימום אידיאלי ופופולארי כאשר מדובר בחימום הבית.

איך מעלים את ערך הדירה?

תחילה, כדאי לכם לשפץ בחוכמה בעזרת שינויים ושדרוגים קלים על מנת להרשים קונים פוטנציאלים. כך לדוגמא, עצבו ושפצו בצורה ייחודית את הדירה באמצעות מחיצה נכונה שתתאים מבחינת עיצובית או לשפר את מצב האינסטלציה וביסודות הבית בשביל לשפר משמעותית את התשתיות שבהם קונים פחות אוהבים להתעסק ולעלות בכך את ערכה של הדירה. כאן, תוכלו להתקין בדירה מערכת לחימום תת רצפתי מתחת למרצפות שיעניקו תחושה של חום ויוקרה ופתרון מעולה לחימום הבית. דבר שלא משאיר אף אחד אדיש לתוספת שכזו לדירה. כך גם בית חכם משרד את הדירה ומאפשר בעצם שליטה ובקרה חסכונית, יעילה במערכות החשמל השונות ובמערכת החימום התת רצפתי.

הוספת לוחות בידוד תרמיים להעלאת ערך הדירה

באמצעות לוחות בידוד תרמי אנחנו ממזערים את מעבר (בזבוז החום) בין שני גופים בעלי טמפרטורה שונה. לוחות בידוד תרמי מבודדות את מערכת החימום התת רצפתי ומבטיחות את היעילות הגבוהה ביותר, החימום המדויק ביותר ובניית מערכת חסכונית ובטוחה. הלוחות עצמם מיוצרים במיוחד עבור חימום תת רצפתי, עם התאמה להיות שקועים מתחת לרצפה לאורך שנים ארוכות ועם הכנה מיוחדת להעברת צנרת החימום.

מערכת חימום תת רצפתי

מחקרים הוכיחו, שההשקעה הכספית בבידוד תרמי באזורים בהם נדרש חימום/קירור ממושך, מוחזרת תוך מספר מועט של שנים. מלבד החזר ההשקעה והחיסכון, בידוד תרמי מתאים לשפר את הרגשת הנוחות גם בימים בהם אין כלל צורך לחמם או לקרר את הדירה. בידוד תרמי תקני מקצר את משך הזמן בו נדרש חימום/קירור הדירה, ומקטין הסבירות להתהוות העיבוי והופעת העובש.  כבר עשרות שנים חברת 'אקוהיט' היא שם שם נרדף לאיכות ללא פשרות, ולמותג המוביל בארץ בתחום החימום התת רצפתי בישראל.

כשאתם מחליטים להתקין דירה שלכם חימום תת רצפתי על בסיס מים ולוחות בידוד תרמיים, ההצעה שלנו היא לא לחסוך בבעליי מקצוע לא פחות ממעולים ואיכותיים שמבינים בעבודה הזו ויודעים איך להתקין לכם את המערכות הכי חכמות שיש בצורה הכי טובה ובטוחה שיש.
אמנם ההתקנות יכולות לעלות יחסית לא מעט כסף, אבל בטווח הארוך ובהעלאת ערך הדירה- לא רק שזה מחזיר את עצמו, זה גם מכניס הרבה כסף בזכות זה.

המטבח הפך לעיקרי עבור רובינו

חימום תת רצפתי - אקוהיט | Untitled1

זה ידוע שבשנים האחרונות המטבח הפך להיות חלל מרכזי מאוד בבית, במיוחד בתקופת הקורונה שהכניסה את כולנו אל הבתים לפרקי זמן ארוכים ונאלצנו לבשל את מרבית הארוחות שלנו. את השיפוץ במטבח מומלץ לעשות בדיוק מהסיבה הזו – כדי ליצור חלל מרכזי בבית שיכול להפוך את הנכס להרבה יותר מושך ו"שווה". אז מה אפשר לשפץ במטבח?

תוכלו לחדש את הארונות, להוסיף מקומות אחסון חדשים ואולי החשוב מכולם – תוכלו להחליף את מוצרי החשמל הישנים לחדשים עם טכנולוגיה עכשווית.
תזכרו שהגימור במטבח הוא קריטי, בזמן השיפוץ חשוב לשים דגש על איטום נכון של הכיור ולא לוותר על הפרטים הקטנים של חיבורים מושלמים והתאמת החללים המיועדים למוצרי החשמל בצורה מלאה.

איך מעלים את ערך הדירה? – מרפסות, גינות וחללים פתוחים

הצד הבא שכדאי להתמקד בו הוא כל מה שמאפשר לדיירים או לכם לצאת לנשום אוויר – מרפסות, גינות וחללים פתוחים מסביב לבית יכולים להוות שובר שוויון בין דירות. תשקיעו את הכסף והזמן בלשפץ את הגינה ולאבזר את המרפסת, כאשר מגיע עם הבית גינה מושקעת וירוקה ומרפסת עם גגון מקורה ואבזור כמו פינות ישיבה וברביקיו, דיירים פוטנציאליים מסתכלים על הנכס בעין אחרת וכבר תהיו ביתרון על נכסים אחרים.

 

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן