צריכת חשמל של חימום תת רצפתי

בשנים האחרונות לקוחות רבים שבונים בית חדש, קונים דירה חדשה או מבצעים שיפוץ משמעותי בדירת יד שנייה מתקינים מערכת חימום תת רצפתי באמצעות מים וזאת לאור היתרונות הרבים של מערכת זו ובעיקר החיסכון המהותי בנושא צריכת חשמל חימום תת רצפתי.

מהו חימום מים תת רצפתי?

הנחת צנרת חימום תת רצפתי בבית בסביון

פרויקט מסוג זה יש לבצע לפני התקנת הפרקט או הריצוף כיוון שהוא מונח באופן ישיר על הקרקע ורק בתום ההתקנה מדביקים אריחים, או לחלופין מתקינים פרקט מעץ טבעי מלא אשר מסוגל לעמוד בחום העצום אשר נובע ממערכת מתוחכמת זו.

מערך ריצוף תת רצפתי בנוי מצינור ייעודי למטרה זו אשר בנוי משלוש שכבות של פלסטיק וגם שכבה של אלומיניום. ההתקנה היא של צינור מלא ולא של חלקים שלו וזאת כדי למנוע זליגה של מים בנקודות החיבור.

על קרקע מפולסת מניחים שכבה של אבני חצץ סומסום ועל תשתית זו מתקינים את הצינור בצורה של שבלול על פני כל השטח כדי שפיזור החום יהיה אחיד. החום עולה באופן טבעי כלפי מעלה ומחמם באופן שווה את כל חלל החדר.

צריכת חשמל של חימום תת רצפתי – יתרונות מערכת מבוססת מים

חימום תת רצפתי באשדוד

את המערכת לא רואים כלל כיוון שלאחר ההתקנה מכסים זאת בריצוף על פי הבחירה. ההפעלה היא לאורך כמה שעות ברצף כדי לקבע רמת טמפרטורה אחידה לאורך כל היום. לאור השיטה המיוחדת צריכת חשמל חימום תת רצפתי היא מינורית יחסית והעלויות של תשלומי החשמל הם זולים מאשר אמצעי חימום אחרים, כמו מיזוג אוויר או חימום באמצעות תנורי נפט או קמין.

בדרך זו נוצר חיסכון אנרגטי משמעותי בצריכת חשמל חימום תת רצפתי, צריכת חשמל של חימום תת רצפתי היא פחותה והלקוחות חשים בכך מהר מאד בהשוואה של חשבונות החשמל החודשיים של השנה הנוכחית, מול הצריכה והעלויות הגבוהות בחורף הקודם.

ההערכה היא שעבור דירה שגודלה כ – 100 מ"ר העלות החודשית לחימום כל הבית לאורך כל החודש תנוע בין   1,000– 1,500 ₪.
במקרים אחרים יתכן חיסכון כספי של עד כ- 10,000 ₪ בשנה בחימום הבית.

ביקורת חיובית בפייסבוק על התקנת מערכת חימום תת רצפתי

אם הרעיון קוסם לכם, השאירו את פרטיכם ונציג מומחה של חימום תת רצפתי ישוחח אתכם בהקדם.

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן