פתרונות חימום לדירה חדשה

כאשר קונים דירה חדשה כל האופציות בנושא החימום הן פתוחות. בדרך כלל הדיירים מתייעצים בנושא זה עם אנשי מקצוע שמלווים אותם כמו מהנדס, אדריכל או מעצב פנים. הם תכננו והזמינו מהלכים שונים מסוג זה לאורך השנים האחרונות ולכן יש להם ידע וניסיון רב בנישה זו.

היועצים יגידו בפה מלא שאם מדובר בדירה חדשה המסלול הכדאי ביותר הוא חימום תת רצפתי, בעדיפות לחימום דירה חדשה באמצעות חימום תת רצפתי מים.

פתרונות חימום לדירה חדשה

בחשיבה לטווח הרחוק, לקוחות רבים חושבים על פתרונות חימום לדירה חדשה בשיטה של חימום מתחת לפני השטח. אך מכיוון שאין להם מספיק ידע הם בוחנים זאת באופן מעמיק עם אנשי המקצוע. כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר מכל האספקטים.

הדבר החשוב ביותר עבור הלקוחות הוא נוחות השימוש. באופציה זו אפשר ללכת יחפים גם בחורף, כולם חשים את החימום הנעים שחודר מהמרצפות או מהפרקטים הטבעיים. חום זה נשאר תמיד לאור ההפעלה באמצעות מערכת הפיקוד הביתית. יש בתים שבהם מופעלת טכנולוגיית בית חכם ולכן מערך זה מתחבר אליה.

אחד היתרונות הגדולים של מערך זה הוא שלא צריך לכבות ולהדליק אותו כל הזמן. המערכת מחממת את הצינורות או את המים בצינורות, בהתאם לשיטה שעליה הוחלט וכך התרמוסטט מווסת את החום ותמיד הטמפרטורה היא זהה.

פתרונות חימום תת רצפתי לדירה חדשב בבנייה

פתרונות חימום לדירה חדשה – תכנון של חימום תת רצפתי 

אופציה זו של פתרונות חימום לדירה חדשה יש לתכנן מראש כיוון שיש לבצע את ההתקנה על הבטון המוחלק ורק לאחר מכן להדביק את המרצפות או את הפרקט הטבעי. מתקינים צינור ארוך מאד בצורת שבלול במקומות הנדרשים, כמו בחדר המגורים ובחדרים, בקומות השונות וכך כל הבית מרושת. המים שיהיו בתוך הצינורות יהיו חמים 24 שעות ביממה והתחזוקה של מערך זה היא זולה.

מערכת לחימום תת רצפתי שלב הנחת צנרת

אתם מעוניינים בחימום תת רצפתי? השאירו כאן את פרטיכם ונעביר לכם הצעת מחיר בהקדם.

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן