עמידות מערכת חימום תת רצפתי לטמפרטורה

רבים מלקוחתינו חששו בעבר מעמידות המערכת התת רצפתי לטמפרטורות קיצון נמוכות וכן גבוהות, אנחנו באקוהיט כאן כדי להוריד חששות ונסביר במאמר הבא על עמידות משאבות החום בפני טמפרטורות קיצון.חימום תת רצפתי בטמפרטורות קיצון - אקוהיט

עמידות מערכת חימום תת רצפתי – על משאבות חום וטמפרטורות קיצון

לכל מערכת חימום תת רצפתית יש את מערכות ההגנה שלה, הגנה על הצינורות והכי חשוב על לב המערכת- משאבת החום. ישנם מערכות איכותיות יותר ואיכותיות פחות וכמובן שההגנות השונות על המערכת נגד שחיקה ועמידות המערכת לטמפרטורות קיצון הם הגורמים העיקרים למניעת בלאי ובעיות תפעול במערכות.

עמידות מערכת חימום תת רצפתי – טמפרטורות גבוהות- 

ישנם מערכות חימום תת רצפתי עובדות על חשמל או לחלופין על סולר ולהם התמודדות קשה עם בעיות של חימום יתר של משאבות חום, הטמפרטורה במערכות אלה מגיעות לגובה רב ואף מצריכות התקנה של מערכת  ויסות חום חיצונית במיוחד למשאבת החום, במערכות אלה ישנו סיכון גבוה לקצרים חשמלים, שריפה וכן בלאי של המרכיבים.
לעומת זאת כשמדובר על מערכת תת רצפתית עם משאבת מים מתקדמות יש ויסות חום אוטומטי של המערכת וכן המערכת פועלת בטמפרטורות נמוכות כאשר החום עולה מהרצפה בצורה אחידה ושומר על בית חמים ונעים, בצורה זאת קטן הסיכוי לנזקים ובלאי במערכת בצורה ניכרת.

אולי יעניין אותכם: משאבות חום >>

עמידות מערכת חימום תת רצפתי – טמפרטורות נמוכות-

כשמדובר על טמפרטורות נמוכות מאוד גם כאן יש בעיתיות מסוימת, כשטמפרטורות נמוכות יש מערכות חימום מסויימות שיצרכו להתאמץ יותר על מנת לווסת את החום בבית, דבר שגורם לשחיקה של המערכת וכן מגדיל את עלויות צריכת החשמל וכן את הסיכוי לפרוץ שריפה עקב המאמץ של המערכת, בנוסף במערכות חשמליות משאבת החום לא תמיד תהיה עמידה לקור הרב ויכולות לקפוא ולהפסיק לעבוד.
לעומת זאת, חימום תת רצפתי עם מערכת מים מתקדמת יכולות לעבוד בקור של (10-) מעלות ללא מאמץ מיוחד, עובד בטמפרטורות נמוכות קבועות ופועלת לסירוגין ובכך מונעת שחיקה, שריפה, וצריכה מוגברת של חשמל.

אקוהיט- משאבות חום ומערכות חימום תת רצפתיות מהמתקדמות שיש!

התקדמו איתנו למערכת חימום תת רצפתי מים ותהנו מחימום אחיד, איכותי וחסכוני למשך כל השנה, אלפי בתי אב בישראל כבר הבינו שאין צורך לקפוא בחורף הקרוב וכבר נהנים ממערכת חימום מתקדמת הנשמרת לשנים רבות וחוסכת בעלויות החשמל.

אנחנו זמינים לכל שאלה או בקשה, צרו איתנו קשר באתר, בטלפון–  ( רב קווי ): 1-700-700-742 או דוא"ל: office@ecoheat.co.il

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן