חימום תת רצפתי לבית קיים

נכון לשנת 2023 חימום תת רצפתי מהווה את אחת השיטות היעילות והבטיחותיות ביותר לחימום הבית. במאמר זה נגולל בפניכם האם אפשרי להתקין חימום תת רצפתי לבית קיים, מה היתרונות ומה החסרונות של צעד זה. 

חימום תת רצפתי לבית קיים – כל היתרונות במקום אחד

אם גם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם ולבני המשפחה שלכם בית חמים ונעים ללא סיכון בטיחותי כלשהו, הגיע הזמן להכיר את שיטת החימום התת רצפתי, שיטה שהופכת את הנוחות לשם דבר ואת האיכות לשגרת החיים. חימום מתחת לרצפה על ידי מערכת צינורות בהם מוזרמים מים חמים יאפשר לכל השוהים בבית לפסוע יחפים על הרצפה החמימה מבלי להצטנן.

יתרונות נוספים של מערכת זאת הם שהיא אינה גורמת ליובש, החום מתפזר באופן אחיד כלפי מעלה ונשאר לאורך זמן. ניתן לשלוט על טמפרטורת החום בכל חדר בבית, אין דליפות או נזילות מהמערכת. שיטה זו בטוחה כי מדובר על צינורות מים מתחת לרצפה וכמובן שניתן לשמר את האסתטיקה של הבית, שכן מערכת החימום אינה נראית לעין.  אלו הם היתרונות הבולטים של חימום תת רצפתי לבית קיים, יתרונות אשר מובילים יותר ויותר אנשים לפנות אלינו למטרת התקנת מערכת זאת. אך מה קורה כאשר מדובר על בית קיים? האם ניתן להטמיע בו את המערכת?

חימום תת רצפתי לבית קיים

כאן חשוב להבהיר שאכן יש אפשרות של חימום תת רצפתי לבית קיים, אך יש לקחת בחשבון שבכדי להניח את המערכת יש להרים את הריצוף הקיים. לכן, ההמלצה היא לתכנן ולבנות פתרונות חימום לדירה חדשה, כלומר, מערכת חימום תת רצפתית וזאת טרם הנחת הריצוף בבית ואם מעוניינים להתקין חימום תת רצפתי לבית קיים, מומלץ לעשות זאת כאשר מחליטים על שיפוץ ולכלול עוד כמה עבודות שיפוץ, שכן התקנתה של מערכת זאת מצריכה את הרמת הריצוף.

לסיכום, מערכת חימום תת רצפתי היא העתיד ומדי שנה ניתן לראות שיותר ויותר אנשים מגלים את נפלאותיה. באם גם אתם מעוניינים בהתקנת חימום תת רצפתי לבית קיים, תמיד חשוב לעשות זאת במסגרת שיפוץ הבית וזאת משום בורך בהרמת מרצפות הבית בכדי לפרוס את התשתית של המערכת.

מעוניינים במידע ובדיקת התאמת חימום תת רצפתי לבית קיים? השאירו לנו פרטים או התקשרו
אקוהיט – תל עדשים טלפון (רב קווי): 1-700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן