חימום תת רצפתי לדירה בבניין

חימום תת רצפתי, אם מדובר בחימום תת רצפתי לדירה בניין או בדירת קרקע, הוא הפתרון האולטימטיבי והמפנק ביותר לתקופת החורף. גם אם מובר בחורף הישראלי, שללא ספק הוא לא מהקשים בעולם.

אין דבר יותר כיף להיכנס לבית בערב קר, להוריד נעליים, ולהרגיש חום שעוטף אותך מהרגליים.

מה הוא חימום תת רצפתי לדירה בבניין?

אנחנו מתמחים במערכות חימום מבוססות מים ומשאבות חום ולכן נתמקד בסוג זה.

מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים היא מערכת לחימום הבית המיושמת על ידי מערך של צינורות מים חמים, המונחים מתחת לריצוף. הצינורות מורכבים קרוב לפני הריצוף, ומתחת לצינורות או לגופי החימום מיושמת שכבת בידוד תרמי. מערכת מסוג זה יוצרת חימום אחיד בכל סביבת הבית. בנוסף, המערכת יוצרת חום טבעי.

מדובר על פתרון לא מאד יקר, אך יעיל מאד. אם מבחינת החסכון בחשמל ואם מבחינת אפקטיביות החימום והאפקט הבריאותי שלו.

חימום תת רצפתי לדירה בבניין

לרוב, כשאנחנו חושבים על התקנה של מערכת חימום תת רצפתי, עולה לנו בראש תמונה של בית פרטי או בית צמוד קרקע. אבל כיום עם תכנון נכון גם אנשים שמתגוררים בדירות בבניינים יכולים להנות מהיתרון של מערכת זו. זה לגמרי נגיש ולגמרי מעשי! אם מתכננים את הפרוייקט נכון ומבצעים את ההכנות בזמן, אז האופציה להתקנה של מערכת חימום בדירה בניין קיימת. 

אילו מערכות חימום תת רצפתי ניתן להתקין בדירה בבניין?

לדירות בבנייני מגורים קיימות שתי אופציות מובילות להתקנה של מערכת חימום תת רצפתי:

  • חימום תת רצפתי חשמלי: מערכת הכוללת התקנה של גופי חימום מיוחדים (כבלי חשמל המתחממים תחת מתח חשמלי) מתחת לריצוף. המערכת מתחברת למערכת החשמל של הבית, עם פקדי שליטה ובקרה ותרמוסטטים. האופציה הזו, של מערכת חימום תת רצפתי חשמלית, היא האופציה הזולה יותר מבין השתיים והיא יותר פשוטה להתקנה. מנגד, עלויות השימוש וההפעלה שלה גבוהות יותר. במקום לחסוך בחשמל, המערכת מצריכה שימוש מוגבר בחשמל.
  • חימום תת רצפתי לדירה מבוסס מים ומשאבת חום:
    כאן מדובר בפתרון הכי יעיל מבחינה אנרגטית ומבחינה כלכלית הקיים כיום בשוק. איך זה עובד? מתחת לריצוף הבית מתקינים צנרת מים העשוייה מחומרים אמינים במיוחד. המערכת הזו מתחברת למשאבת חום המותקנת מחוץ לבית ונראית כמו יחדה של מזגן. משאבת החום מנצלת את האנרגיה הקיימת באוויר כדי לגרום לחימום המים העוברים בצינורות. המערכת מאפשרת הגעה לטמפרטורות גבוהות בשליטת בעלי הבית. היא יוצרת חום טבעי ומאפשרת לחמם את כל חללי הבית בקלות ובחסכוניות. מערכת זו בעצם פותרת את הבעייתיות שיש בשימוש במזגנים, תנורי חימום, מפזרי חום ועוד.

הכנת השתית להתקנת מערכת חימום תת רצפתי לדירה בבניין

כאשר מדובר על חימום תת רצפתי בדירה, כמו גם בבית פרטי וצמוד קרקע, קריטי לבצע את ההכנות מראש ולהכין את כל מרכיבי התשתית של המערכת עוד לפני שלב הריצוף. לא ניתן להתקין את המערכת כאשר הריצוף כבר נמצא. הפעולה מצריכה הרמה של כל הריצוף מחדש לצורך ההתקנה ולכן כל התהליך הופך להיות משתלם פחות לאחר ריצוף הבית. בדרך כלל אם מדובר על דירה בבניין החברה המתקינה את המערכת דואגת למנוף כדי להביא את משאבת החום, שהיא חלק אינטגרלי במערכת לקומה הרצויה ולאחר מכן כל שלבי ההתקנה ממשיכים באופן רגיל כמו בכל סוגי הדירות.

לסיכום, אם אתם שוקלים לרכוש דירה בבניין או אפילו בשלבי רכישה מקבלן ומעוניינים בהתקנה של מערכת חימום תת רצפתי, תדעו שזה אפשרי לחלוטין ואף רצוי! חברת אקוהיט מתמחה בהתקנת מערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים, בעלות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לפתרונות חימום.

צרו איתנו קשר לשיחת ייעוץ.

 

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן