חימום תת רצפתי באמבטיה

מעוניינים לדעת מדוע רבים טוענים שחימום תת רצפתי באמבטיה הוא הפתרון האידיאלי? במאמר זה המומחים שלנו שטחו עבורכם את כל היתרונות של חימום מסוג זה המבוסס על מים בחדר האמבטיה שלכם.

חימום תת רצפתי באמבטיה – חימום אידיאלי

נכון להיום אנשים רבים מודעים לכך שהחימום התת רצפתי הוא החימום האידיאלי ביותר לסביבת המגורים וזאת לנוכח רשימת היתרונות הארוכה והמרשימה של מערכת חימום זו. רשימה המונה בין היתר פיזור של חום באופן אחיד, חימום שאינו גורם לתחושת יובש, החום נשאר זמן רב בחלל האמבטיה וכיוון שמדובר על מערכת חבויה עם לוחות בידוד, האסתטיקה של חדר זה נשמרת. בנוסף, מערכת זו בטוחה.

למעשה, מערכת חימום תת רצפתי באמבטיה נחשבת כאחת המערכות הנדרשות ביותר במדינות סביב העולם בהן הטמפרטורה במהלך חודשי החורף הלא פשוטים נושקת לאפס ואף יותר מכך. אך מה לגבי ישראל? בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מחליטים להתקין בשטחים מסוימים בביתם מערכת חימום אפקטיבית זו, כולל מערכת חימום תת רצפתי בחדר אמבטיה.

שומרים על הבריאות גם באמבטיה – חימום תת רצפתי באמבטיה

אחת הפעולות המהנות ביותר בתקופת החורף היא מקלחת במים חמים, אך בכדי ליהנות ולוודא שאתם והילדים לא מתקררים לאחר יציאה מהאמבטיה, חשוב שתדאגו לפתרון חימום המותאם לחדר האמבטיה. כיוון שחדר זה לח ורטוב ורוב האנשים שוהים בו לפחות פעמיים ביום וזאת למטרת רחצה, צחצוח שיניים, גילוח, איפור ופעולות נוספות, חשוב לא לוותר על התאמת פתרון החימום הטוב ביותר למרחב זה בבית: מערכת חימום תת רצפתי.

מערכת זאת הינה מערכת חימום תת רצפתי מיוחדת אשר מופעלת על ידי צינורות מים חמים אשר גורמים לחימום הרצפה וחלל החדר באופן אחיד, דבר אשר מאפשר לכם ולילדכם ליהנות מחדר אמבטיה חמים ונעים בו האוויר החם אינו מייבש את הגוף. מערכת אותה מעדיפים רוב האנשים על פני תנור ספירלי אשר מחמם באופן נקודתי או מפזר חום.

 

מעוניינים בהתקנת מערכת חימום תת רצפתי באמבטיה, דבר שיבטיח לכם ולילדכם 100% בטיחות, פיזור אוויר חם באופן אחיד, שמירה על הלחות הקיימת בחדר וטמפרטורות נעימות גם בימים הקרים של השנה? טלפנו אל המומחים בתחום חימום תת רצפתי של חברת ECOHEAT טלפון: 1700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן