חימום הבית לתינוק

הלילות הקרירים, היורה הראשון והבריזה הלא צפויה הם רמז עבה לבואו של החורף וכאשר יש תינוק בבית חשוב לדאוג לחימום הבית באופן בטיחותי וזאת על מנת לוודא שהתינוק שלכם מוגן, חמים ויבש. מהו פתרון החימום האידיאלי ביותר לחימום חדרו של התינוק? 

כאן חשוב לוודא שאתם מחמם את הבית באופן המותאם לתינוק, כלומר חשוב לא לחמם את הבית חימום יתר (מסוכן לתינוק), כלומר הטמפרטורה בחדר התינוק צריכה להיות בין 18 ל- 20 מעלות (קחו בחשבון שהתינוק לבוש בלילה בשכבה אחת או יותר של בגדים), ותמיד חשוב להשתמש במד טמפרטורה בחדר וזאת על מנת שתמיד תהיה בקרה על הטמפרטורה בחדר.

אמצעי חימום הבית לתינוק

נכון להיום יש מספר דרכים למטרת חימום הבית לתינוק. יש הורים שמחליטים על הפעלת מערכת המיזוג על טמפרטורות המחממות את הבית. אחרים משתמשים ברדיאטור, יש כאלו שמשתמשים בתנור חימום, אך הפתרון האידיאלי הינו חימום תת רצפתי. מדוע דווקא מערכת חימום תת רצפתי? משום שמערכת המיזוג עלולה לגרום ליובש והיא אינה מחממת את כל הבית באופן אחיד. תוכלו לקרוא עוד על השוואה בין חימום תת רצפתי למזגן.

כי תנור הינו פתרון נקודתי ולוקח זמן עד אשר הוא מחמם את החדר וחשוב לא לשכוח שתנור הוא לא תמיד בטיחותי, שכן הוא יכול לגרום לדליקה או לכוויה באם בטעות נוגעים בו. גם שמיכה חשמלית יכולה להיות מסוכנת כאשר מדובר על תינוק וכמובן גם רדיאטור הינו פתרון יעיל אך נקודתי ביותר. כאשר מדובר על חימום הבית לתינוק חשוב לא להתפשר.

חימום תת רצפתי לבתים עם תינוקות

הפתרון האידיאלי כיום למטרת חימום הבית לתינוק, הינו התקנת חימום תת רצפתי וזאת משום יתרונותיו הרבים והעובדה שהוא אידיאלי לכל בני הבית, כולל תינוקות, ילדים קטנים, בוגרים  ובני הגיל השלישי. מערכת זו יכולה לפעול באמצעות חשמל או מים, כאשר הרוב בוחרים בצינורות המזרימים מים. המערכת מותקנת מתחת לרצפה ולכן היא בטיחותית, היא אינה פוגעת במראה האסתטי של הבית וכמובן שמדובר על מערכת בטוחה לחלוטין, מערכת אשר מצליחה לחמם באופן אחיד את כל חלקי הבית, כולל חדר התינוק. מערכת אשר תאפשר לתינוק שלכם לזחול על הרצפה בימות החורף הקרים ביותר. בנוסף, ניתן להחליט לסגור או לווסת את הטמפרטורה של החום בחדרו של התינוק.

מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות חימום יעיל של בית עם תינוק? התקשרו אל אקוהיט, החברה המובילה.

בתחום חימום תת רצפתי בטלפון 1-700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן