חימום הבית בזול

החורף כבר כאן וזה הזמן להתעדכן באמצעים השונים המיועדים למטרות חימום הבית בזול וביעילות!

חימום סביבת המגורים היא פעולה המתאפשרת כיום באמצעות מספר אמצעי חימום עיקריים הכוללים בין היתר את מערכת המיזוג, תנורי החימום, רדיאטורים, קמינים ואמצעים נוספים הפועלים על גז, חשמל או סולר, כאשר מרבית האמצעים הנ"ל, מיועדים לחימום אזור ייעודי בתוך חלל הבית או הדירה, וזאת בהתאם לגודלה. בנוסף, מרבית האמצעים המוכרים לכולנו למטרות חימום הבית, הינם מוצרים זוללי אנרגיה, ולכן, הם אינם מיועדים ומותאמים לאילו מביניכם המעוניינים להבטיח לעצמם פתרונות חימום הבית בזול באופן יחסי.

אחד מהפתרונות היעילים והחסכוניים ביותר למטרות חימום הבית בזול ובאופן מיטבי מתאפשר באמצעות התקנתה של מערכת חימום תת רצפתי הפועלת על מים. מערכת זו מותקנת למעשה מתחת למשטחי הריצוץ בשטח הבית והדירה והיא מורכבת ממערכת של צינורות מים המחוברת למערכת המים הראשית של הדירה, כאשר בשעת הפעלתה, עוברים במערכת הצינורות מים חמים בטמפרטורה הניתנת לוויסות ובקרה. המים החמים המצויים בתוך מערכת הצינורות מצליחים לחמם היטב את סביבת המגורים תוך פרק זמן קצר ולמשך זמן ממושך.

 

תוכלו לצפות במיכאל ברץ מנכ"ל חברת אקוהיט שמסביר על היתרונות של חימום הבית בזול עם מערכת חימום תת רצפתית על פני יתר המחממים בשוק »

חימום הבית בזול עם מערכת לחימום תת רצפתי מים

התקנה של מערכת חימום תת רצפתי הפועלת על מים, מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים לאורך כל חודשי החורף, וביניהם:

  • חימום מהיר יחסית של שטח הבית או הדירה – מרגע הפעלתה נדרשות מספר דקות בודדות לצורך חימום האזור בו מותקנת המערכת בשטח הבית או הדירה.
  • אמצעי יעיל במיוחד למטרות חימום הבית בזול – התקנת המערכת תאפשר לכם ליהנות מחיסכון משמעותי בעלויות החשמל לאורך כל חודשי החורף בכל שנה מחדש.
  • מערכת בטיחותית הניתנת להתקנה מתחת לכל סוגי המשטחים, לרבות, משטחי פרקט.

חשוב לציין שהתקנתה של המערכת אומנם כרוכה בעלויות כספיות חד פעמיות, אך בשקלול החיסכון המצטבר במקורות אנרגיה לאורך הזמן (והשנים), הרי שמדובר בהשקעה כספית חד פעמית משתלמת וחסכונית באופן משמעותי בהשוואה למקורות חימום אחרים. החיסכון בא לידי ביטוי של עד ל 10000 ₪ בשנה! על הוצאות החימום לבית

אצלנו בחברת ECOHEAT, תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים מקצועיים הנדרשים לצורך התקנת מערכות חימום תת רצפתיות. לפרטים נוספים בנושא בטלפון 1-700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן