חימום בית עם תקרה גבוהה

האם אתם מתגוררים בבית עם תקרה גבוהה ומסתכלים בתסכול על טיפות הגשם הראשונות שיורדות בחוץ, אנו שמחים לבשר לכם שחברת אקוהיט מציעה פתרון אידיאלי לחימום הבית גם לבתים בהם התקרות גבוהות. במאמר זה נפרט עבורכם את כל הקשור אל חימום בית עם תקרה גבוהה.

חימום בית עם תקרה גבוהה – מה עושים בחורף?

רוב האנשים שמתגוררים בבתים עם תקרות גבוהות מודעים לכך שתקופת החורף יכולה להיות תקופה סבוכה בכל הקשור אל חימום הבית. אם עד היום התקנתם תנור או קמין, מערכת מיזוג, רדיאטור ופתרונות חימום נוספים ושום דבר לא הצליח לחמם את אותו החלל בעל התקרה הגבוהה, באקוהיט מציעים לכם את הפתרון המושלם: חימום הבית עם חימום תת רצפתי. חימום זה אידיאלי גם ליחידים, גם למשפחות עם תינוקות וילדים קטנים וגם למשפחות שמחפשות פתרון אידיאלי להורים המבוגרים המתגוררים איתם.

חימום בית עם תקרה גבוהה – חימום תת רצפתי

נכון להיום יש שני סוגים של מערכת חימום תת רצפתי, אחת מבוססת חשמל ואילו השנייה והפופולארית יותר היא השיטה המבוססת על מים. בשיטה זו המזכירה את החימום המסורתי, אנחנו מתכננים בקפידה כיצד נפרוס את הצינורות מתחת לרצפה באופן שיאפשרו חימום של כל מרחבי ביתכם. לאחר מכן, נפרוס את הצינורות מתחת לרצפה בהתאם לתכנון ונזרים דרכם מים בטמפרטורות גבוהות. היתרונות של חימום תת רצפתי הם רבים וכמובן שסוג חימום זה מצליח לעקוף את כל שיטות החימום האחרות כאשר מדובר על חימום בית עם תקרה גבוהה.

יתרונות חימום באמצעות חימום תת רצפתי

יתרונות נוספים באים לידי ביטוי בכך שמדובר על חימום שמתפזר באופן אחיד בכל חלקי החלל. חימום שאינו מייבש (דבר אשר זכור לנו ממערכת החימום של המיזוג), חימום שמאפשר לילדכם, לכם וגם למבוגרים שבחבורה להלך על הרצפה החמימה גם בימי הכי קרים של השנה וכמובן מערכת שאינה משפיעה לרעה על האסתטיקה של הבית, שכן הצינורות וכל הקשור אל מערכת החימום התת רצפתית מוסוות מתחת לרצפה. אז מה כל כך מיוחד במערכת חימום זאת שרוב האנשים בוחרים בה למטרת חימום בית עם תקרה גבוהה?

מערכת זאת מצליחה לחמם את הבית מהרצפה ועד התקרה. בנוסף, מדובר על מערכת חסכונית, בריאה, ידידותית לסביבה ואפקטיבית יותר מכל שאר פתרונות החימום לחימום בית עם תקרה גבוה.

מעוניינים להרגיש חם ונעים בחורף הזה? התקשרו אל אקוהיט, החברה המובילה בתחום חימום תת רצפתי.
בטלפון 1-700-700-742

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט

חברת אקוהיט היא החברה המתקדמת והוותיקה ביותר בישראל להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום תת רצפתי ומתמחה במערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים - המערכות היעילות ביותר והחסכוניות ביותר בשוק העולמי והישראלי בפרט.

מה דעתכם על המאמר?

נשמח לשמוע את התגובות שלכם:

עזרו לנו לקדם את העסק!

5/5

נשמח לקבל מכם ביקורת חיובית שתסייע לנו להגיע לעוד אנשים :)

תוכן עניינים

אודות אקוהיט

חברת "אקוהיט" היא החברה המקצועית והמתקדמת בישראל לחימום תת רצפתי. לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום ואנו עומדים בגאון בחוד החנית של תחום החימום בארץ.

חברת "אקוהיט" מתמחה בחימום תת רצפתי באמצעות משאבות חום, אשר נחשבות למערכות המתקדמות, יעילות, חסכוניות ואיכותיות בשוק העולמי והישראלי בפרט.

משרדי החברה ממוקמים ביישוב תל עדשים שבצפון הארץ, ואנו מעניקים שרות ומענה ללקוחות מצפון ועד דרום, בדגש מירבי על שירות מקצועי, איכותי, אדיב ומהיר.

מגוון הלקוחות הרחב שלנו כולל בין היתר לקוחות פרטיים, בריכות שחייה (עירוניות ופרטיות), מקוואות, פנימיות, מוסדות חינוך, עולם החקלאות ועוד.

שמחנו להכירכם:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם:

דילוג לתוכן